sreda, 30. november 2016

VIDEO: Moje lepotne skrivnosti


Kako sem tudi jaz zaplavala v bio vode, kako so moje trepalnice postale mnogo daljše in kako se mi je zelo popravilo stanje brazgotin od aken ... 

Vse to izveste v spodnjem videu z naslovom 'Moje lepotne skrivnosti'! Vabljeni k ogledu!
https://www.youtube.com/watch?v=sUohRfHa5ek

(foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet)

2 komentarja:

  1. Super prispevek, vsakic bolj sproscena in simpaticna. Fajn nasveti in izkusnje. Poves recept, za dezodorant? Mislis, da bi tole z iglicami delovalo tudi za vecje, kirurske brazgotine npr po carskem rezu? Lep dan tudi tebi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, pin! deodorant sem delala po receptu, ki mi ga je dala prijateljica, s spodnjega linka (glej varianto s kokosovim oljem):

      http://wellnessmama.com/1523/natural-deodorant/

      glede rolerja: brala sem, da je efekt na kirurške brazgotine tudi odličen. priznam pa, da se sama svojih kirurških po telesu (od CR, operacije ščitnice) zaenkrat še nisem lotila, tako da o tem (še?) ne morem govoriti.

      Izbriši