sreda, 9. november 2016

Pariz malo drugače - ogled Galeries Lafayette in predavanje

Med obiskom Pariza sem spoznala tudi malce drugačno, manj turistično plat tega mesta, in sicer med vodenim ogledom trgovine Galeries Lafayette in skozi predavanje o dobrem slogu, ki sem ga pripravila za skupino v Parizu živečih slovenskih dam.

Očarljiva Aja nas je najprej popeljala po ogromni, večnadstropni trgovini Galeries Lafayette, med ogledom pa smo spoznale kar nekaj njenih skrivnih kotičkov in malih skrivnosti. Nisem vedela, da je ta trgovina stara že 120 let ter da so jo zgradili v neposredni bližini pariške Opere zato, da bi lahko dame po ogledu predstave v Operi hitro smuknile v trgovino, kjer so jih že čakali modni trendi, ki so si jih ogledale med predstavo. Notranjost trgovine je zares prelepa, najbolj impresivna pa je njena kupola, v katero se je že dvigalo decembrsko okrasje - ogromna bela smreka. Galeries Lafayette ima po vsem svetu več kot 50 trgovin, ponašajo pa se z zelo širokim izborom oblačil in čevljev za moške, ženske in otroke. Imajo tudi ogromen oddelek z igračami (še dobro, da mojih otrok ni bilo zraven), za kulinariko pa kar samostojno stavbo. Pa to še ni vse – v pritličju lahko kupite torbe in dodatke najbolj znanih modnih hiš ter takorekoč vso kozmetiko in parfume, ki si jih poželi srce (denarnica pa najbrž malo manj). 


(foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet)

(foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet)


(foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet)

Ogledale smo si tudi skrite kotičke, kjer si petičnejše stranke lahko oddahnejo in med nakupovanjem kaj preberejo ali v miru opravijo telefonski klic. Aja nas je popeljala tudi na teraso Galeries Lafayette, od koder je čudovit razgled na sosednjo Opero in po vsem Parizu. Svetloba zahajajočega sonca je dodala k šarmu tega kraja.

(foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet)

Po tem lepem uvodu ni bilo težko nadaljevati ženskega večera s predavanjem o dobrem slogu.  Predavati o slogu v eni največjih modnih prestolnic na svetu ni kar tako, zato sem prav ponosna! Dame sem popeljala skozi nujne elemente dobrega sloga, da pa so res pozorno poslušale in si vse tudi zapomnile, sem videla po tem, da smo se zaklepetale še pozno v noč. Pogrešala sem le svoje čevlje s peto, ki jih nisem vzela s sabo, ker v ročni prtljagi res ni bilo prostora še zanje. Na domačem terenu so za take priložnosti zame pete pač obvezne.

(foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet)

Hvaležna sem za to nepozabno izkušnjo in vse, kar sem ta dan lepega doživela ter vse dame, s katerimi smo se ta večer že skoraj spoprijateljile. Tega, da se ženske na poseben način povežemo ravno med debato o ličilih, oblekah in čevljih, mi najbrž ni treba posebej razlagati, kajne ;)?

Ni komentarjev:

Objavite komentar