četrtek, 24. november 2016

Vprašanje bralke: Kako naj skombiniram obleko za silvestrovanje?

Tina živjo,

rabim nasvet poznavalke. Sešiti sem si dala obleko z zelo podobnim krojem kot je tale:


Moja bo imela v pasu všit širok pas. Problem je, da sem si izbrala temno modro obleko, material je jersey pletenje. Sedaj me pa zanima, če bi jo lahko uporabila za službeno silvestrovanje ali pa privat in kakšne čevlje in nogavice  bi v tem primeru rabila (model, barva, peta). Prav tako me zanima, s čim bi taki obleki lahko dala bolj svečan ton (dodatek v obliki nakita, kakšne rožice, ...)?

Vem, da me boš rešila iz zadrege in te lepo pozdravljam.

Andreja


Živjo Andreja!
Hvala za tvoje vprašanje. Ker se že poznava in poznam tvojo postavo ter slog, ti lahko rečem, da si izbrala super kroj obleke zase. Res ti bo prišla prav. Seveda jo lahko oblečeš za službeno in/ali privat silvestrovanje, prav tako pa jo boš kasneje lahko nosila tudi za bolj običajne priložnosti.
Zaradi močnejšega spodnjega dela telesa ti svetujem, da zraven oblečeš temno modre hlačne nogavice in temno modre čevlje. Tako boš noge lepo zožila in podaljšala. Izberi model čevlja, ki ima vsaj malo pete, recimo nekaj takega (polna peta se ti bo dobro obnesla, tudi če boš dlje časa na nogah in plesala, ker noge ne bodo tako utrujene ;)). 

(foto: mozimo.co.uk)

Zgoraj pa izberi kakšen lep, svetleč kos nakita – konec koncev si za novoletno zabavo nekaj malce bolj drznega skoraj moraš privoščiti. Lahko se odločiš celo za komplet ogrlice + uhanov ali ogrlice + zapestnice, recimo kaj takega.


(foto: accessorize.com)

Rdeči toni poživijo, odsevajo božično-novoletno razpoloženje in res lepo dvignejo temno modro obleko. Če se počutiš drzno, lahko zraven dodaš celo šminko ali glos v podobnem odtenku. Če misliš, da ti bo hladno, pa lahko čez obleko oblečeš tudi krajši in teliran suknjič, ki ga seveda po potrebi slečeš. Želim ti krasno silvestrovanje!!

2 komentarja:

  1. Živjo Tina,
    moja obleka bo z dolgimi rokavi, tako da suknjiča ne bom rabila. A se temno modre nogavice dobijo tudi v finejši izdelavi?
    Glede nakita me pa zanima, kako bi izgledala srebrna kombinacija. Namreč sine mi je za rojstni dan kupil zapestnico s svarovski kamenčki, kot trakec, kaj bi potem pasalo za vratom, oz. če sploh kaj? Glede čevljev si bom pa kupila take z elegantno pet, vendar dobrim kopitom, da bom lahko plesala vso noč. Ti bom poslikala model, Alpina ima kar nekaj modelov v modri barvi.
    Hvala za nasvet in lepo se imej. Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nogavice finejše izdelave zagotovo dobiš, poglej nekoliko dražje znamke, recimo Kunert.
      zapestnica se sliši krasno, ker boš sicer zelo minimalistično-enobarvna, mislim da si komot omisliš tudi še kakšno 'statement' ogrlico za zraven.

      Izbriši