četrtek, 17. november 2016

Črna in temno modra na pariški način

V Parizu sem opazila nekaj fascinantnega. Parižanke ljubijo kombinacijo temno modre in črne barve. Saj sem že prej vedela, da jo imajo rade, a glede na število žensk, ki sem jih videla v njej (le redke sem uspela tudi fotografirati), gre očitno za pravo ljubezen. Ne samo kombinacije temno modrih plaščev s črnimi hlačami ali krilom, pogosto sem opazila recimo tudi črne hlačne nogavice s temno modrimi čevlji ali obratno. Skoraj sem dobila vtis, kot da bi bila to zanje dva različna obraza iste barve in med kombiniranjem sploh ne pomislijo, ali je neka stvar črna ali temno modra. To mislim v najboljšem pomenu besede, da ne bo pomote. Stvar mi je bila toliko bolj osvežujoča in navdihujoča, ker jo sama nosim in govorim o njej že leta (tule je članek z mojega bloga na to temo iz leta 2011), vendar pa pri svojem delu s strankami opažam, da je Slovenke ne sprejemajo. Seveda obstajajo izjeme, v veliki večini pa pravijo, da jim črna in temno modra ne pašeta skupaj in pika. Še najpogostejši argument je nekako v smislu: »Babica in mama sta mi od nekdaj govorili, da ti dve barvi ne sodita skupaj«. V podobni nehvaležni družbi se tako znajdejo tudi kombinacije rdeče in rožnate, pa zelene in modre in še kakšna bi se našla. Pustimo ob strani zanimivo dejstvo, da prav vsaka od njih prizna, da črno majico z lahkoto (in pogosto) obleče na temno modre kavbojke ... Skratka, če se vrnem k Parižankam, tam sem videla najrazličnejše outfite v črni in temno modri. Lahko bi celo rekla, da je zanje to bolj 'običajna' kombinacija kot kakšna druga. Outfiti so, kot boste lahko videli s fotk, zelo različni, od povsem vsakdanjih do elegantnejših ali bolj neobičajnih. Morda je tudi za Slovenke nastopil čas, da sprejmejo ali vsaj vzamejo v obzir črno + temno modro, istočasno ;)?

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet

4 komentarji:

  1. Zanimivo. Tudi sama sem živela v prepričanju, da črna in temno modra barva ne gresta skupaj, čeprav sem te kombinacije večkrat oblekla in se se tudi večkrat spraševala od kod in zakaj takšne trditve.
    Lep vikend in .... črna in temno modra se odlično dopolnjujeta!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vanja, hvala za komentar. sem vesela, če bo morda zdaj, po tem članku, dvomov manj. lep vikend tudi tebi!

      Izbriši
  2. Meni je ta kombinacija precej ljuba, res pa je, da zna biti problematična kombinacija zelo temno modrega in črnega kosa oblačil, sploh pri npr. kostimih. V tem primeru hitro izgleda, kot da sem se zjutraj oblekla v temi in spregledala, da kosa nista del kompleta. Zato gre najbrž lažje skozi črna z džinsom ali pa kombinacija, kjer sta kosa dovolj različna, da je očitna namenskost kombiniranja.
    V pomoč pri kombiniranju sem si letos nabavila torbico, ki združuje več odtenkov modre in črno. Potem zgledajo črni čevlji na moder kostim povsem harmonično :-)
    Lp,
    Staša

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za komentar, Staša! se strinjam s tem, da je pri kostimih morda še najbolj problematično. zelo lepe in hvaležne pa so tkanine, ki že znotraj tkanja kombinirajo črno in temno modro. taka tkanina potem tudi lepo poveže outfit, če so v njem še ostali 'solid' (enobarvni) kosi v črni in temno modri.

      Izbriši