sobota, 23. maj 2015

Vprašanje bralke: Kaj naj oblečem kot botra za birmo?

Tina, prosim za pomoč... Meni se že meša od gledanja slik in oblek po trgovinah.
Nečakinja bo imela za birmo točno tole oblekco (s tem, da sem ji rekla, naj ima trak zavezan na hrbtu ali pa sploh ne... v glavnem, spredaj ne), zgoraj bo imela kratko jopico - bolero.
Jaz sem botra.. Prosim, prosim, prosim... Kaj naj zraven kombiniram?? Ne morem imeti čipkaste oblekce, ker jo ima že ona. Ok, ampak BARVA???? Sploh ne vem, kaj naj skombiniram neko oblekco in pa gor blazer?

HVALA TI ZA VSAK NASVET!!
Lepo bodi,
Bernarda

(foto: fashionid.de)


Živjo Bernarda, hvala za vprašanje. V bistvu se mi sploh ne zdi problematično skombinirati nekaj na tole obleko tvoje birmanke. Strinjam se, naj bo v čipki samo ona. Tebi še vedno preostane veliko drugih tekstur obleke, če hočeš neko barvno rdečo nit, lahko izbereš npr. obleko s cvetličnim vzorcem v odtenkih rožnate in nek svetlejši suknjič čez (sama si omenila, da bi imela obleko in blazer, zato tak predlog). Druga možnost bi bile npr. elegantne hlače in vzorčasta tunika. Odvisno od tega, v čemer se bolje počutiš. Lepo birmo vam želim!

(kolaž: Tina Martinec Selan)

Ni komentarjev:

Objavite komentar