četrtek, 14. maj 2015

Vprašanje bralke: Ali lahko oblečem to tuniko za h krstu?

Pozdravljena, Tina,

prebrala sem tvoj spet zanimiv prispevek o oblačilih za obhajila in krste. Hčerko bomo krstili čez teden in pol in sem malo razmišljala, da bi oblekla tole obleko/tuniko iz fotografije. Sicer se mi zdi, da je bolj primerna za kak večerni koncert, ampak takih priložnosti zadnje čase nimam :). Kaj bi mi svetovala, da oblečem zraven? Volančki na obleki so krem barve, na tistem čipkastem delu so neke bleščičaste zadeve. Morda je koristno vedeti še, da sem kar visoka (172), imam rjave srednje valovite lase do nekje ramen (imela bi spete), modre oči in polt, ki se je hitro prime barva. Na fotografiji imam črne legice, kar bi šlo verjetno bolj za zvečer. Dolžina je taka, da je brez kakih legic primerna bolj za na kak ples. Mi obleko odsvetuješ za krst in grem raje po kaj bolj pomladnega in živega oz. kaj takega zvlečem iz omare ali morda misliš, da se jo da primerno skombinirati za na krst?

Hvala in lep pozdrav,
Anja

(foto: arhiv bralke)

Živjo, Anja,

očitno je krstna tematika res aktualna, hvala za tvoje vprašanje in priloženo fotko. Zdi se mi, da na tvoje vprašanje skoraj ni enoznačnega odgovora, zato ti bom predstavila pluse in minuse tvoje tunike za priložnost hčerinega krsta. Morda se boš potem lažje odločila.
Najprej – tunika je barvno zate povsem ustrezna, celo zelo dobra, in tudi omenjene bleščeče aplikacije se mi za to priložnost ne zdijo pretirane ali moteče. Je zanimiva in nekaj posebnega, meni se zdi zelo zelo lepa. Problem vidim bolj v samem modelu tunike, in sicer je problematična dolžina (kot si že sama ugotovila, je kot obleko v kombinaciji z najlonkami ne moreš imeti) in pa morda tudi precej zaprt izrez. Slednje še posebej, če hčerko (še) dojiš. Po krstu ponavadi sledi tudi družabni del, pogosto skupno kosilo ali pogostitev v restavraciji, ..., in če boš v tem času želela hčerko podojiti (ne da bi se povsem slekla), boš imela s tem precejšnje težave. Kar se tiče dolžine in kombinacij, jo sama vidim na nekaj svetlega, npr. plasteno čez bele ali krem hlače, čez njo pa lahko oblečeš tudi svetel suknjič, če ga imaš. Na ta način bo tunika videti manj večerna in bolj 'dnevna', približala pa jo boš tudi pomladnemu letnemu času. Prilagam predlog stajlinga še v ilustraciji s tuniko, ki je slogovno precej podobna tvoji za lažjo predstavo.

(kolaž: Tina Martinec Selan)

Če se ti vse skupaj zdi preveč komplicirano, ti še vedno preostane, da v omari poiščeš kaj ustreznega (in če si želiš kupiti nekaj novega, je to lahko le droben dodatek, npr. okrasna ogrlica ali uhančki ...) ali pa seveda, da greš v nakup novega oblačila, ki ga boš, sem prepričana, lahko nosila tudi še kasneje.
Vesela bom, če boš sporočila, kako si se odločila :). Pa lep krst vam želim!

2 komentarja:

  1. Še eno pereče vprašanje: na takle deževen pomladno/ poletni dan, kot je danes, ko je mokro pa vendar toplo in smo večinoma že brez nogavic, imam vedno problem z izbiro čevljev. V gumijastih škornjih pač ne morem preživeti dneva, balerink mi je škoda za v dež, tako, da se navadno zatekam h supergam, tudi all starkam, če ne dežuje preveč, vendar se mi zdijo malo preveč športne za delavnike.in tako skoraj vedno pristanem še v kavbojkah... Imaš kakšno drugo, luštno idejo?

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimna, tole vprašanje pa gre na Odglavedopet FB zid in ga bomo tam komentirali :).

    OdgovoriIzbriši