sobota, 16. junij 2012

"Ostati ženska - to je edino, kar mi preostane"

V tokratnem zapisu v blog pripenjam (po mojem mnenju odlično napisan) prispevek o prijateljici Petri Greiner, o kateri sem na blogu že govorila. Kljub trem otrokom in ne prav lahki življenjski situaciji je namreč eno njenih primarnih poslanstev še vedno biti in ostati ženska, z vsem lepim in luksuznim, kar to prinaša s seboj.
"/.../ V vseh teh dnevih v bolnišnici si nisem pustila odvzeti dejstva, da sem ženska. Zjutraj sem se vedno uredila (ni res, da tista bolnišnična srajca že v osnovi daje neprijeten občutek?), se diskretno naličila, poskrbela, da sem se dobro počutila. Bili so trenutki, ko sem zapustila bolnišnico in odšla na tortico. Ne glede na občutke in situacijo je bil moj osnovni fokus ostati ženska. To je edino, kar mi ostane, sem si govorila./.../"
Kot velik estet, kar Petra je, sva od nekdaj (poznava se že slabo desetletje) veliko govorili o modi, stilu, modni literaturi, ličilih, parfumih, čevljih (seveda ;)), skratka vsem, kar ženskam prinaša toliko veselja in kar nam malce začini včasih pust in ne vedno nasmejan vsakdan. Oba z možem veliko data na urejenost, rada obiskujeta kulturne prireditve, namesto dobrega avta, za katerim bi se ozirali sosedje, pa imata raje okusno večerjo in kozarec kvalitetnega vina od časa do časa. Vse to so stvari, ki so vredne razmisleka, celo posnemanja - meni Petra vsekakor vedno da misliti, njena življenjska filozofija pa je še kako 'odglavedopet', zaradi česar se tudi tako dobro razumeva.
"/.../ Ženska bo vedno ostala ženska, ne glede na otroke, moža, družino. Ne sme pozabiti na svojo funkcijo, v kateri je toliko užitka. Ko poslušam mame, ki govorijo, da si niti glave nimajo časa oprati, priznam, nejevoljno zavijem z očmi. Imam tri otroke in vem, da so to izgovori. /.../" 
"Zdi se mi fino, da nisem tiho," pravi Petra, s čimer se še kako strinjam. Vesela sem, da je tako pogumna in srčna, da se je odločila svojo zgodbo deliti tudi s širno Slovenijo. Izdala je drobno knjižico za pomoč staršem z otroki s posebnimi potrebami, v načrtu pa ima tudi knjigo o tem, malce drugačno, kot smo jih vajeni.



P.S. Če kliknete na fotografijo in nato z desnim klikom izberete ukaz 'Pokaži sliko', lahko povečate format na velikost, ki vam omogoča branje članka.

1 komentar:

  1. P E T R A, ti si res K R A S N A oseba!!! Le nadaljuj svoje poslanstvo...vse ženske ga moramo imeti, ker je prav lepo - najlepše biti Ženska...vse lepo še naprej tebi in tvoji družini

    OdgovoriIzbriši