torek, 21. februar 2012

Look at me ...

... je naslov razstave, katere idejna mati in soavtorica je moja dobra prijateljica Petra Greiner. Gre za razstavo portretov 13 otrok s posebnimi potrebami, ki nas želi opozoriti na to, kako gledamo in sprejemamo te otroke, ki so drugačni, a zato prav nič pomilovanja vredni, kaj šele, da bi bila njihova življenja in življenja njihovih družin zaradi njihove drugačnosti kaj bolj tragična ali žalostna od naših. Petrina druga hči je namreč punčka s posebnimi potrebami, zaradi česar se je vedno energije polna Petra odločila o tem spregovoriti malo drugače. Razstava je ugledala luč včeraj v Univerzitetni knjižnici Maribor, potem pa bo romala po različnih krajih Slovenije, zato toplo vabim k ogledu in razmisleku. lookatme-exhib.com je uradna stran, trenutno še v izdelavi. Tukaj je povezava do intervjuja s Petro v ponedeljkovi oddaji Dobro jutro, tule pa povezava do intervjuja z njo v Jani, ki je izšla danes. Naj poudarim, da je Petra, čeprav ima doma skoraj petletno hčer, enoletno hčer s posebnimi potrebami ter da v maju pričakuje rojstvo sina, vedno urejena od glave do pet, kar je tudi odraz njene urejene in lepe osebnosti.

 (Katarina Mihelič, Petra Greiner, Tina Martinec Selan; fotografija: Tina Martinec Selan)

Da pa ne bo tokratni prispevek čisto brez oblačilne tematike, objavljam še svoj outfit, ki sem ga oblekla za včerajšnje odprtje razstave.

(outfit: top H&M, jopa Max&co, krilo Marella, torbica Zara, žabe Calzedonia, čevlji United Nude; fotografija: Tina Martinec Selan)

7 komentarjev:

  1. Sem gledala intervju s Petro v ponedeljek pri Dobro jutro (prednost porodniške je tudi ta, da lahko spremljam dnevno Dobro jutro ;-)). Petra je vsekakor vredna občudovanja, polna energije in mama v pravem pomenu besede. Ko je govorila o svoji hčerkici so ji oči tako žarele, tako topla in pozitivna deluje... ne najdem besed, ki bi jo dovolj v superlativih opisale. Pozdravljam to, da se govori tudi o tabu temah, kot je smrt, da se ljudje lahko pripravimo nanjo, jo sprejmemo..., da se znamo pogovarjati o njej. Govorim iz lastnih izkušenj, saj smo imeli smrt dojenčka v družini in vem, ter obžalujem, da takrat mamici in očku tega dojenčka nisem dovolj stala ob strani. Enostavno nisem znala, si nisem upala :-(. Da sem se razjokala kot dež, ko sem prebrala intervju v Jani ne rabim razlagati. Petri želim, da uživa vsak trenutek s svojo Sofijo, da je še naprej tako optimistična in še naprej širi svoje poslanstvo. Da je pa ponovno nosečka, pa sploh ni bilo opaziti, saj res super zgleda! P.s.: Upam, da pride razstava tudi kdaj na JV Slovenije.

    OdgovoriIzbriši
  2. super mami, kako prav imaš. zelo težko je v taki situaciji, kot je smrt otroka v družini ali bližnji okolici, v danem trenutku biti močan in ravnati 'prav'. tudi sama mislim, da se je potrebno o teh stvareh pogovarjati, čeprav so težke in nas postavljajo pred odločitve o tem, kako bomo razmišljali in ravnali, če/ko se nam kaj takega zgodi. sama sem bila najbližje temu ob prezgodnjem rojstvu sina, ki se je rodil 2 meseca prezgodaj, zato dobro vem, kako je, če otrokovo življenje nekaj časa visi na nitki in kakšna groza te prežema, ker ne veš, kako se bo vse skupaj odvilo, obrnilo.
    me veseli, da si gledala intervju s Petro ter tudi brala o njej. sama si ne morem kaj,da ji ne bi delala 'reklame', ker jo tako zelo občudujem, kako se je spopadla s to težko preizkušnjo in kaj vse (tukaj mislim tudi na razstavo, širjenje pozitivnega sporočila, ...) zna iz tega narediti tudi za vse nas.

    OdgovoriIzbriši
  3. joj, kako lepo! ali veste, da ima Sofia krasno botro, ki ne bo odobravala le rdečega laka kot njen oče ;)

    krasno, da smo posebne mame!

    OdgovoriIzbriši
  4. Petra, ko ravno bereš in da napišem nekaj, kar sodi na OGDP - krasno obleko imaš! Sem jo videla še ne ostalih fotografijah. Povej več (če ni skrivnost)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kupila v second hand-u imitacijo Just Cavalli v večji št., kot jo sicer nosim, saj sem takrat nosila Sofio in sem jo potrebovala za poroko.

    OdgovoriIzbriši
  6. ja, ta vijolična obleka je res fantastična zate in poudari trebušček na ravno pravi način.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa mamika v prelepi obleki. Barva je fantastična! P.s.: Mi ni dalo miru in sem šla včeraj kupiti Jano (drugače je ne kupujem), samo da sem prebrala članek v celoti :-).

    OdgovoriIzbriši