torek, 15. marec 2016

Pomladni parfumi in NAGRADNA IGRA z dišavo Cartier La Panthère

Ena izmed stvari, ki jih spomladi vedno preuredim poleg garderobe (pospravim zimske stvari in dam bolj v ospredje tiste, ki jih bom nosila spomladi in poleti), je tudi moj parfumski kotiček. Tega ne naredim načrtno, ampak občutek, potreba po nekoliko lahkotnejših vonjih pride kar sama od sebe. Tako sem ravno danes pospravila nekatere težje parfume v predal (shranjeni na hladnem in pred svetlobo se parfumi ohranijo nespremenjeni bistveno dlje) in dala nekatere lažje na plano. Še vedno to niso moji poletni parfumi, so pa prekrasni zaokroženi cvetlični parfumi, ki mi lepšajo pomladne dni. Med njimi so tudi naslednji parfumi. 


Serge Lutens 'Sa majesté la rose' je izrazit vrtnični parfum, ki spominja na stare čase in gospe s klobuki, za katerimi se vije vonj vrtnic in kreme za obraz. Frédéric Malle 'Une rose' je po drugi strani brezkompromisna, temno rdeča vrtnica, ki raste na gredi, mokra od jutranje rose in brez kakršnihkoli drugih primesi. Juliette Has a Gun 'Mad madame' ima kremast vrtničen značaj z zaznavnim podtonom pačulija, je opazen, a spogledljiv in odločen hkrati. Še en pomladni parfum Frédérica Malleja, ki se tudi vrti okrog vrtnice, je 'Lipstick rose', njegovo ime pa pove vse – kot bi vonjala šminko, ki zadiši po šopku vrtnic in vijolic, ko jo odpreš, da bi se z njo naličila. Če so omenjeni parfumi v 'niche' kategoriji parfumov in torej morda nekoliko manj dostopni ali splošno razširjeni, pa sta mi pot to pomlad prekrižala še dva parfuma iz naših parfumerij, in sicer sta to Cartier La Panthère in Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire. La Panthère ali po slovensko panterka je prekrasna zaokroženo cvetlična dišava, v začetku lahko poleg gardenije zavohamo tudi nekaj bolj svežih sadnih not, vendar je parfum damski, izrazit, zelo lepo izpeljan in zelo obstojen. Zagotovo se ga lahko takoj uvrsti v kategorijo 'chypre' vonjev, vendar je njegov andehidni značaj zmehčan in obrušen za okus dandanašnje ženske. Ker sem stestirala tudi mleko za telo v istem vonju, lahko rečem, da je mešanica obojega neverjetno obstojna, tako da vas bo vaš dragi še zvečer zapeljivo ovohaval, tudi če se boste namazale in naparfumirale že zjutraj ;). Do parfuma Alien Eau Extraordinaire sem bila v začetku nekoliko skeptična, ker načeloma nisem imela dobrih izkušenj z izpeljankami iz že dlje časa obstoječih parfumov (originalni parfum Alien sem nosila uhuhu let nazaj ;)), vendar me je po nekajdnevnem testiranju popolnoma prevzel. Kdor pozna parfum Alien, bo vedel, kaj pomeni, če rečem, da je Eau Extraordinaire verzija njegova razredčena, raz-slajena različica z zelo opazno noto pravega čaja nekje vmes v razvoju vonja na koži. Prav cvetlična svežina (ki pa v moji terminologiji nikoli ne pomeni vonja po milu ali pralnem prašku) v kombinaciji z noto čaja me je osvojila, poleg njegove obstojnosti, kljub temu, da gre za Eau de toilette formulacijo.

In kateri so vaši najljubši parfumi, ki jih trenutno uporabljate :)?

Najboljše pa pride na koncu! Ker je marec mesec žensk, saj kar naprej praznujemo, od dneva žena do materinskega dne, sem se odločila za NAGRADNO IGRO, v kateri bom podelila neverjetno razkošno nagrado: nov Cartier La Panthère eau de parfum 9 ml in novo Cartier La Panthère mleko za telo  200 ml  – tadva ne bosta le odišavljala vaše kože, ampak tudi lepšala pogled na nočno omarico ali poličko v kopalnici. In kaj morate storiti, da se lahko uvrstite v nagradno igro? 
Pravila nagradne igre so sledeča:

1. Delite tole objavo na svoji FB strani in označite na fotografiji žensko, ki mislite, da bi bila vesela te nagrade! (in všečkajte stran Odglavedopet, če je še niste ;))

2. Pofotkajte svoj(e) najljubši(e) parfum(e). Želim, da se za fotografijo potrudite, da bo lepa, privlačna, estetska, skratka pravi bonbonček za pogled. Bodite ustvarjalni. Zraven napišite, zakaj vam je ta parfum (ti parfumi) všeč, kaj imate radi na njem (njih). Vaša fotka parfumov bo objavljena na FB strani Odglavedopet :).

3. Med vsemi, ki se boste uvrstili v nagradno igro, bom izbrala (ne izžrebala) tisto ali tistega, ki me bo njena ali njegova fotka najbolj očarala, zato se za tako fantastično nagrado vsekakor velja potruditi!
Nagrado lahko podarite tudi kakšni izmed žensk v vašem življenju, ki jo imate še posebej radi ali jo še posebej cenite :).


Fotografije vaših najljubših parfumov mi lahko pošljete na Odglavedopet zasebno sporočilo ali na info@odglavedopet.si. Zmagovalko ali zmagovalca bom razglasila v torek, 22.3.2016 zvečer.


Vse fotografije: Tina Martinec Selan/Odglavedopet.

Ni komentarjev:

Objavite komentar