petek, 18. december 2015

Drugo predavanje na Šoli za mlade dame

V novembru smo v Šoli za mlade dame govorile o oblačilnem bontonu, barvnih tipih in tipih postav, sinoči pa sem imela še drugo predavanje v okviru 'zimskega semestra'. Prvi del predavanja sem namenila negi kože s poudarkom na jutranji in večerni rutini, pravilni izbiri izdelkov glede na tip kože (poleg zanimanja za kozmetiko se je pri mojih pripravah na to predavanje izkazalo zelo koristno znanje, ki sem ga pridobila med študijem farmacije pri predmetu Kozmetologija) ter pomenu SPF-ja v izdelkih za dnevno nego kože. 


V drugem delu pa smo se posvetile ličenju in sicer sem naredila 3 različne makeupe: dnevnega, videz z zadimljenimi očmi (ang. smokey eyes) in videz z rdečimi ustnicami. 
Punce so se v trenutku javile za prostovoljke, zato izbor ni bil težak, mislim pa, da smo tako one tri kot tudi jaz enako uživale med ličenjem. Tekom postopka sem razlagala posamezne korake in svoj pristop k ličenju. 

Dnevno ličenje:



Večerni makeup/smokey eyes v modri barvi:


Večerni makeup z rdečimi ustnicami:



Še vse tri mlade dame:

(Vse fotografije: Odglavedopet)

Kot zadnjič smo poučen večer zaključile z odlično večerjo, ki so jo medtem pripravile 4 izmed udeleženk Šole; na meniju sta bili dve vrsti riža z dvema omakama (prva s piščancem, arašidi, curryem in hokaido bučo ter druga s piščancem, figami in bambusom), za posladek pa dve vrsti potice, orehova in kokosovo-karamelna. Hvala vsem za še en prijeten večer v Šoli za mlade dame! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar