petek, 4. december 2015

DIY: okrašena zimska kapa

Morda se ti doma valja kakšna stara volnena kapa, ki pa se ti zdi nekam dolgočasna ali preprosto premalo posebna, da bi jo lahko nosila tudi za bolj službene ali mestne priložnosti? Imam idejo. Poišči kakšno ogrlico ali drug kos bižuterije, ki ga ne nosiš več, in ga uporabi kot našitek za na kapo. Enako lahko storiš z neuporabno broško ali dvema, tremi ..., ali pa s satenastimi pentljicami, koščki tila ali žameta, skratka možnosti je ogromno.
Jaz sem s škarjami razrezala najlepše koščke stare ogrlice (ki je bila nekoč sestrina, a ji jo je moja hčerkica pokvarila in se je ni dalo več usposobiti ;)) in se lotila sicer zelo priljubljene bordo kape, ki jo veliko nosim. Ker pa sem sraka in so mi svetleče stvari všeč, sem si kapo tako še dodatno polepšala in jo bom še raje nosila.
In kako to gre? Povsem preprosto!


Korak 1: poišči kapo, ki jo boš 'spimpala' (namig: morda lahko pogledaš tudi med njegovimi starimi in nenošenimi kapami ;))



Korak 2: potrebuješ sukanec v enakem odtenku kot je kapa, šivanko, škarje in seveda kristalčke, broške ali druge okraske




Korak 3: po tehtnem premisleku, kako boš razporedila okraske, da bo rezultat kar najlepši (meni je pri tem pomagala likovno izobražena boljša polovica ;)), našij okraske na kapo



Korak 4: s svojo novo, povsem unikatno kapo se veselo sprehodi Miklavžu naproti :)! Lep vikend!!!



(fotografije: Tina Martinec Selan/Odglavedopet)

Ni komentarjev:

Objavite komentar