ponedeljek, 25. marec 2013

Modna revija slovenskih oblikovalcev v Nami

Pretekli četrtek popoldne se je v prvem nadstropju Name odvila simpatična modna revija petih slovenskih modnih oblikovalk: Nives Dančulovič, Urške Draž (Pletenine Draž), Nataše Hrupič, JSP (Jelene in Svetlane Prokovič) ter Maje Štamol; njeni stajlingi so bili dopolnjeni z nakitom Bojane Kovačič Zemljič (E2RD jewellery). 

 (foto: Tina Martinec Selan)


Vsaka oblikovalka je predstavila tri izhode, v katerih je izbrana manekenka nosila njena oblačila, pri čemer je zadnji stajling združeval en oblikovalski kos ter oblačila in modne dodatke blagovnice Nama. Omenjeni tretji stajling je oblikoval stilist, ki je sodeloval s posamezno oblikovalko. Mene je k sodelovanju povabila oblikovalka Urška Draž, povabilo pa sem z velikim veseljem sprejela. Z Uršo sva se odločili, da v prvih dveh izhodih predstaviva rdečo pleteno obleko in kombinacijo večnamenske pletenine-šala ter čipkastih hlač. Tretji stajling sem sestavila sama in sicer sem izbrala Draž krilo tulipanastega modela medeninasto zlate barve, ki sem jo stilirala s prosojno bluzico s pentljo pod vratom (Scripta), črno-zlatimi pletenimi rokavičkami (A Zone), črnim bodijem (Lisca), črno usnjeno torbo z zlatimi kovinskimi ročaji (Parfois), gamašami (Draž) in nizkimi čevlji (Mass). 

(foto: nama.si)

Kot vodilo sem si zamislila kontrast teksture pletenine, prosojne bluze in usnja. Lep kontrast je nastal tudi med izrazito ženstvenim modelom bluze ter čevlji z vezalkami, ki spominjajo na klasičen moški čevelj. Piko na i doda način nošenja torbe, kot smo ga lahko videli na modnih revijah za jesen/zimo 2013/2014: dnevna torba se nosi kot večerna pisemska torbica, torbo pa se prime z roko skozi ročaje. 


(foto: garancedore.fr)

Z modno revijo in svojim stajlingom sem bila zelo zadovoljna, oblikovalki in prijateljici Urški Draž pa se zahvaljujem za povabilo k sodelovanju!


(foto: nama.si)

7 komentarjev:

  1. Bravo, Tina! Zelo te podpiram in všečni stajlingi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super stajling, z veseljem bi ga nosila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale kombinaija mi je bila njabolj všeč!

    OdgovoriIzbriši
  4. meni je tudi zelo všeč! me pa zanima, kakšni zgornji deli bi še pasali na takšno krilo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. vse sorte, od tanke pletenine do bombažnih džersijev do usnja in džinsa. barvno pa temnejše barve (temno modra, črna, temno siva, nekaj odtenkov rjave in olivne), pa tudi kakšne pudraste odtenke bi sama dala zraven.

    OdgovoriIzbriši