sreda, 14. marec 2012

Vprašanje bralke: Kateri so tvoji najljubši make-up izdelki?


Pozdravljena, Tina,
z velikim zanimanjem spremljam tvoj blog in vse vrste prispevkov, ki jih objavljaš. Ker v modnih revijah in na internetu vedno zelo rada berem članke o tem, katere kozmetične izdelke rade uporabljajo druge ženske in zakaj, bi me zelo zanimalo, če bi lahko tudi ti en prispevek posvetila svojim najljubšim make-up izdelkom.
Veliko uspeha ti želim!
Lara

 (fotografija: Tina Martinec Selan)

Draga Lara,
seveda, zakaj pa ne. Od nekdaj imam zelo rada kozmetiko in vse izdelke, škatlice, stekleničke, pripravke, dišeče zadevščine – skratka vse, kar diši po ženskah in naših malih lepotnih ritualih. Na moj seznam najljubših izdelkov za ličenje se uvrstijo tisti izdelki, ki jih vsakodnevno uporabljam in ki me ne pustijo na cedilu v smislu obstojnosti, kakovosti pigmentov, želenega končnega učinka in seveda prijaznosti do kože.
Med tekočimi pudri sta mi pomembni predvsem obstojnost in vsebnost SPF. V toplejšem delu leta, ko se moj obraz hitreje začne svetiti, že leta uporabljam Revlon Colorstay za mešano do mastno kožo. Pozimi imam zelo rada tekoči puder Clarins Everlasting ter Guerlain Parure Extreme.
Med rdečili za lica bi izpostavila Bobbi Brown Lip Cheek Pot v odtenku Blushed rose, ki je obstojno kremno rdečilo za zelo naraven videz ličk. Med rdečili v kamnu pa največ uporabljam Chanel Joues Contraste v odtenku Orchid rose in MAC Powder blush  v odtenku Springsheen.
Kar se tiče senčil za oči, imam zelo rada kremno teksturo, vendar je zelo težko najti obstojno kremno senčilo, ki bi vekam podarilo le svetlikajoč nadih barve. Zaradi tega sem se pred slabim letom navdušila nad L'Oreal Color Infallible senčili, ki jih imam v kar nekaj odtenkih (največ uporabljam odtenka Sahara treasure ter Forever pink) in so res fantastična. Med vsemi preizkušenimi svinčniki za oči me najbolj navdušujejo tisti znamke Bourjois, še posebej Effet Smoky svinčniki, odtenek Smoked brown je namreč krasna večdimenzionalna rjava z melancanasto vijoličastim podtonom. Pri maskarah za vsakodnevno uporabo pogosto kupim Max Factor Masterpiece Max, za bolj dramatičen, večerni videz trepalnic pa se mi zdi trenutno najboljša na našem trgu Lancôme Hypnôse Drama.
Med šminkami so mi daleč najboljše Lancôme L'Absolu Rouge, ker so zelo kremne, hranljive in goste; pri ličilih za ustnice sem namreč muhasta in imam rada ravno obratno kot večina žensk, namreč da čutim šminko ali glos na ustnicah, saj le tako vem, da jo še imam tam in je še ni treba ponovno nanesti. Častno drugo mesto pripada šminkam Chanel Rouge Coco zaradi enakih razlogov. Nisem posebna oboževalka glosov, ker so slabo obstojni in večinoma zelo slabo pigmentirani, vendar so mi pri srcu Givenchy Gloss Interdit, in to prav zato, ker so za glos precej pigmentirani in obstojni. Super nov izdelek, ki je hibrid med glosom in stainom (zares je obstojen, vendar obdrži sijaj in ustnic ne izsuši), je YSL Rouge Pur Couture Glossy Stain, ki pa ga na naših policah še čakam(o).
Za konec naj omenim le še OPI lake za nohte, ki jih je v moji (zelo pisani) zbirki daleč največ, saj sem navdušena nad njihovo kakovostjo, obstojnostjo, nanosom in izjemno široko ponudbo odtenkov. Nepogrešljiv je tudi nadlak, ki podaljša obstojnost laka, pri čemer mi je najbolj všeč Mavala Mavadry, vendar je tudi nekajkrat cenejša različica znamke Catrice popolnoma zadovoljiva. 

 (fotografija: Tina Martinec Selan)

2 komentarja:

  1. Dobra zbirka! Revlon Colorstay, Bourjois smokey eyes svinčniki, ter Opijevi lepotci so tudi moji stalni spremljevalci. Zadnje čase sem sicer začela kupovati tudi cenejše Catrice lake saj sem zelo zadovoljna s kvaliteto in skoraj ne odidem več iz Muellerja brez kakšnega novega odtenka. Maskare ne uporabljam že leta, saj me je začela motiti ter mi dražiti oči (nosim leče, ampak verjetno se le staram in me vse začenja motiti ;-)). Na srečo imam dolge in goste trepalnice, ki jih samo lepo priviham in so tipi-topi. Tudi sama nisem bila pretirana ljubiteljica glosov, sem pa odkrila Isadorine in Calvin Klein glose (dokler jih je Martimex še tržil), ki so veliko bolj gosti in se dlje obrdžijo, saj tako kot ti moram čutiti šminko na ustnicah.

    OdgovoriIzbriši
  2. si me spomnila, da sem narobe napisala znamko nadlaka - seveda tudi jaz uporabljam Catrice nadlak, ne Essence, moram popraviti v objavi ;). mi je zelo ok kvaliteta za to ceno.
    za dolge in privihane trepalnice ti pa močno zavidam, mojih brez maskare praktično ni. sem pa tudi sama opazila, da me sedaj že pred večerom začne močno motiti makeup na očeh, tako da si ga odstranim čim prej. enostavno me pečejo oči, ko pa odstranim makeup, je vse ok. očitno se res starava :D

    OdgovoriIzbriši