četrtek, 8. marec 2012

Marni za H&M

Danes je v H&M trgovine po vsem svetu prišla na police kolekcija, ki jo je kot plod sodelovanja med H&M ter znamko Marni podpisala Consuelo Castiglioni, ustanoviteljica blagovne znamke Marni. Ljubiteljice in ljubitelji mode po vsem svetu so že mesece in tedne prej cedili sline nad artikli, ki nosijo znano oblikovalsko ime in postanejo za en dan dostopni tudi ljubiteljem (visoke) mode z denarnicami navadnih smrtnikov.

(fotografija: Tina Martinec Selan)

Pretekla sodelovanja znamk višjega cenovnega razreda s H&M so vedno pomenila vrsto pred trgovino že pred odprtjem, nato pa veliko prerivanja in neselektivnega pobiranja čim večjega števila kosov s polic ter tek proti garderobam – vsekakor način kupovanja, ki mi ni blizu. Kakorkoli že, ker so me danes zadrževale obveznosti, sem se (po pravici povedano bolj samemu blogu ter vam, bralcem in bralkam bloga, na ljubo) na ogled odpravila šele, ko se je popoldne že prevešalo v večer. Prodajalke so povedale, da je večina kosov pošla že prvih petnajst minut po odprtju trgovine. Tako je ostala le še peščica kosov ter slaba volja mnogo žensk, ki so upale, da jih bo želeni kos morda vseeno počakal na polici. 

(fotografija: Tina Martinec Selan)
(fotografija: Tina Martinec Selan)
V času, ko sem bila tam, sem bila vseeno priča temu, kako so v nekaj minutah pošli še zadnja torbica, predzadnji par čevljev in nekaj poslednjih vzorčastih topov, ki so še ostali od cele kolekcije. Vroče blago, bi lahko rekli. Priznati moram, da je kolekcija na fotografijah delovala nekoliko bolj prefinjeno, predvsem kar se tiče materialov, saj sem preverila sestavo nekaterih kosov, za katere na spletu lahko preberemo, da naj bi bili izdelani iz svile. Na etiketi je pisalo 100-odstotni bombaž. Pa nič za to, značilni Marni vzorci in potiski so v živo delovali enako očarljivo kot na fotografijah. 

(fotografija: Tina Martinec Selan)

(fotografija: Tina Martinec Selan)

Lahko bi rekli, da sodelovanja priznanih modnih hiš z gigantom H&M sicer deloma pripomorejo k večji dostopnosti 'visoke' mode širšim množicam uporabnikov, a po drugi strani se zaradi majhnega števila kosov in časovne omejitve (15 minut po odprtju trgovine!) ustvarja nova oblika elitizma, povezana z njimi. Kakorkoli že, po pričakovanjih lahko kose Marni kolekcije za H&M že najdemo na eBayu, kjer pa artikli že dosegajo visoke in tako ponovno manj dostopne cene. 

(fotografija: Tina Martinec Selan)

4 komentarji:

  1. Tudi sama sem že gledala na e-bayu koliko bi me prišla zelena tunika ;-).

    OdgovoriIzbriši
  2. Oo, hvala ti za poročilo. Meni je bila tudi ta kolekcija po napovedih in slikah na spletu najbolj všeč doslej, ampak se v trgovino ne bom odpravila. Kot ti, tudi jaz nisem za gužvo in tak sistem, ki nas sili v grebatorstvo.

    OdgovoriIzbriši
  3. super mami, najbrž precej dražje kot je bila njena realna cena v trgovini ...?

    Ana, te povsem razumem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jap... se ne splača definitivno. Sem upala, da mi bo ratal mogoče kaj zbidat, ampak gredo cene v višave. Pa drugič :-).

    OdgovoriIzbriši