torek, 24. januar 2017

Lepotna ocena: Clarins Multi-Active Yeux krema za oči

Jutro ni moj dan ali kako se že reče? Priznam – nisem jutranji tip. Iz vsega srca občudujem tiste, ki vstanejo navsezgodaj in odtelovadijo, odtečejo, odfitnesirajo ali odjogirajo svojo vadbo, še preden se zbudijo vsi ostali družinski člani. Jaz zjutraj rabim pošteno dozo časa, pravega čaja in predvsem potrpljenja, da se spravim k sebi. Je pa res, da moja jutranja nega kože kljub temu nič ne trpi. Nasprotno, komaj čakam, da si obraz umijem z blago peno, nato nanesem svojo dnevno kremo (običajno je to tale), zadnje čase pa sem k temu dodala nanos nove Clarinsove kreme za oči Multi-Active Yeux. 

(foto: Odglavedopet)

Moje oči so zjutraj pač zabuhle in podočnjaki še posebej vidni, o zaspanosti pa sem tako ali tako že govorila. Zato je Multi-Active Yeux popoln izdelek zame. Ne le, da s svojimi sestavinami (med njimi sta escin iz kostanja in kofein, oba znana po svojih 'anti-zabuhlost' učinkih) super deluje na mojo kožo okrog oči in preventivno poskrbi za prve gubice, posebna ekstra hladna konica aplikatorja je kot nalašč za mini spa moment. Z njo si vmasiram gelasto teksturo kreme v kožo, nato pa s pritiski na limfne točke na zgornji veki in pod očmi opravim še kratko masažo oziroma limfno drenažico. Ne vem, kako je to mogoče, ampak hladen občutek aplikatorja me istočasno prebudi in umiri. Masažo zaključim z blagim pritiskom na sence, kar blagodejno vpliva na um in glavo. Krema mi ne draži kože ali oči in nič ne peče. Na voljo od konca tega meseca dalje na vseh mestih, kjer prodajajo Clarins kozmetiko, cena 45 €. Zelo priporočam!

(foto: Odglavedopet)


Na spodnji povezavi si lahko ogledate tudi kratek video v angleščini, ki sem ga posnela za tuje govoreče obiskovalce/ke Odglavedopet youtube kanala ;).


(foto: Odglavedopet)


Ni komentarjev:

Objavite komentar