četrtek, 13. oktober 2016

VIDEO: Ličenje in nega za zrel obraz

Nega in ličenje za zrela leta ... zagotovo popularna tema :). O tem se da ogromno povedati. Jaz sem skušala v video 'zapakirati' kar največ nasvetov - je sicer dolg 20 minut, ampak verjamem, da boste v njem našle marsikakšen uporaben nasvet. Med drugim malo razložim tudi najpogostejše napake, ki jih opažam pri gospeh v najboljših letih - recimo pretemen puder, črn svinčnik pod spodnjimi trepalnicami itd.

Vabljene k ogledu, seveda pa lahko video pokažete tudi mamam, taščam, tetam, prijateljicam, skratka vsem, ki jih ta tematika zanima ! Za ogled kliknite na spodnji link:

https://www.youtube.com/watch?v=zoV6tdpBm08

(foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet)



V videu sem uporabila naslednje izdelke:

Clarins dnevna krema
Clarins Energy Booster
Colour Me Beautiful Primer
Vichy Flexiteint odtenek '15' in '25'
Catrice Eyebrow Set
MAC Cream Blush 'Posey'
Bobbi Brown Gel Eyeliner 'Black mauve shimmer ink'
Charlotte Tilbury Eyes to mesmerize 'Marie Antoinette'
Chanel Le volume de Chanel Mascara '80'
Colour Me Beautiful Lip pencil 'Natural'
Chanel Rouge Coco '34'

Clarins Anti-age Hand Cream

3 komentarji:

  1. Perfektno, navdušena sem! Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. odlično, hvala za navdušenje :D! lep vikend, bisa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tudi všeč. Da ne govorim o tem, kako nesrečna in brez uspeha iščem puder, ki ne bi bil presvetel ... Tudi pozimi, ko je barva poletja izginila, ni lahko. Stvar ni velik problem samo zato, ker se ličim izredno redko ...

    OdgovoriIzbriši