torek, 12. julij 2016

Izkušnja stranke Anje po 'svetovanju na daljavo'

Z dovoljenjem stranke in prijateljice Anje v celoti objavljam njeno pismo, v katerem je opisala, na kakšen način ji je bilo moje svetovanje 'na daljavo' (preko e-maila) pred nekaj tedni v pomoč.
Tako svetovanje je v tem primeru bilo možno zato, ker sem Anjo že poznala in delala z njo. Zato sem vedela, kakšno postavo in barvni tip ima, ter tudi, kaj nosi in kakšen slog ji pristaja.

Hvala Anja za lepo pismo in sem vesela, da si bila tako lepo urejena in da si se v kombinacijah tako odlično počutila!!


***


Drage Tinine stranke in bodoče stranke. Odločila sem se, da bi rada nekaj delila z vami. Upam, da bo tole Tina objavila ... Tino sem lani prosila za barvno svetovanje ter za pomoč pri pregledu moje omare. Rezultat je bil: bolj jasni pojmi, kaj mi paše in kaj ne ter veliko novih idej, kako skombinirati obleke iz moje omare. Hkrati se mi zdi, da sem postala tudi bolj samozavestna, da oblečem, kar mi je pač všeč in ne le tisto, kar nosijo tudi drugi.
Potem smo se preselili v tujino in kmalu se je bližalo obdobje porok, birm itd. Dlje časa sem razmišljala, kako naj skombiniram dve moji oblekci iz omare, da bosta priložnostima primerni. Prva obleka je rdeča, druga modra. Dlje časa sem tuhtala, ali bi zraven pasal bel suknjič in kako naj bi poživila temno modro obleko ... Poleg tega se je čas do poroke že iztekal, čez teden pa sem bila zelo zaposlena s službo in vedela sem, da si zvečer zaradi otrok ne bom mogla privoščiti šopinga ... 

 (fotka v rdeči obleki, ki mi jo je poslala Anja s prošnjo za predloge kombinacij; foto: arhiv stranke)

 (fotka v modri obleki, ki mi jo je poslala Anja s prošnjo za predloge kombinacij; foto: arhiv stranke)

Ojunačila sem se in pisala Tini ter jo prosila, če mi lahko da kak nasvet. Poslala sem ji ti dve sliki zgoraj, pojasnila, da bi prvo imela za poroko prijateljice, drugo pa za birmo, na kateri bom botra. V rekordnem času sem dobila Tinin odziv, s konkretnimi idejami, več linki na primerne kombinacije - plaščke, čevlje in dodatke. Sama sem imela neko idejo, da bi rdečo oblekco skombinirala z nekim belim suknjičem, za modro pa mi je šel zraven le kakšen temnejši suknjič ...
Navdušeno sem ugotovila, da mi je Tina z odgovorom široko odprla oči in mi dala sveže ideje, ki so me čisto navdušile. Čez dva dni sem na poti iz nekega sestanka dobesedno skočila v Zaro, kjer sem točno vedela kaj iščem (predlagala mi je dva plaščka, vsakega za k drugi oblekici), saj sem si iz linkov, ki mi jih je poslala Tina, že naredila jasno sliko, kaj želim in vedela, kje dobim. Na mojo srečo so imeli oba plaščka, ki sem si ju zamislila. To je bil en najbolj učinkovitih, če ne kar najbolj učinkovit in hiter nakup, kar jih pomnim. Takšno nakupovanje imam rada! :)
Kombinaciji, ki si ju predlagala ti, Tina, pa sta neprimerno bolj elegantni, moderni in sploh super. V njiju sem se na poroki in birmi počutila odlično, samozavestno in moderno, vsak od novih kosov pa je primeren za kombinacije z drugimi oblačili in mi pride prav tudi za v službo.
Poglejte si moja outfita. Super in zelo primerna za obe priložnosti.

 (fotka v rdeči obleki in plaščku, kupljenem po mojem predlogu; foto: arhiv stranke) 

 (fotka v modri obleki in plaščku, kupljenem po mojem predlogu; foto: arhiv stranke) 

Tako da hvala ti! S tvojim odgovorom na moje vprašanje si mi namreč prihranilia veliko živcev in časa. S svojim znanjem, izkušanjami, občutkom, poznavanjem scene in seveda s svojim trudom, da si mi odgovorila na mail, si mi odprla oči in mi pomagala iz zagate. 
Dovoli mi en predlog. Za take, kot sem jaz, ki smo npr. v tujini, oz. za take, ki te ne moremo vzeti s sabo v šoping, bi bilo super, če bi v tvojem ceniku obstajala tudi kakšna možnost e-svetovanja ali kaj podobnega. Lahko bi bila določena neka okvirna cena, ki se ti jo poravna na TRR, stranka pa lahko seveda, glede na zadovoljstvo, nakaže več :) Tako bi te taki kot jaz lahko bolj brez slabe vesti "nadlegovali" s takimi vprašanji.
Skratka, kot sem ti takrat, takoj po tvojem e-svetovanju napisala, "Tina, ti si od sile!"



Ni komentarjev:

Objavite komentar