sobota, 30. april 2016

Lepotna ocena: Moji najljubši izdelki za nego telesa z vonjem vrtnice

Maj je mesec vrtnic, zato na predvečer prvega maja objavljam tri svoje najljubše dvojice negovalnih izdelkov za telo z vonjem vrtnice, ki ne smejo manjkati v moji kopalnici.

1. Terra Naturi Wildrosen & Mandel gel za tuširanje in mleko za telo. Gre za hišno znamko drogerije Muller, ki pa me pogosto navduši z visoko kvaliteto izdelkov, ki imajo istočasno nizko ceno. Tudi ta gel za tuširanje in enako mleko za telo nista izjemi. Kot številni njihovi drugi izdelki sta brez sintetičnih barvil in dišav ter mineralnih olj. Gel za tuširanje je prozoren, ni izsušujoč, kožo nežno čisti in ima prijeten, opazen, subtilen vonj po vrtnici. Oba z mlekom za telo imata dobre sestavine. Mleko za telo je srednje gosto (vsekakor ni vodeno) in embalaža – tuba omogoča zelo higieničen nanos. V smislu teksture mene bolj spominja na redkejšo kremo kot na mleko. Ko se po nekaj kratkih minutah vpije v kožo, se ga na koži ne čuti več. Oba izdelka imam res vedno na zalogi, njuna cena pa omogoča tudi to, da z njima ni potrebno nič kaj posebej 'šparati'. Cen teh dveh izdelkov res ne vem na pamet, rekla bi med 2 in 5 €, skratka zelo ugodna za 250 ml embalažo.

(foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet)

2. Weleda Wildrosen gel za tuširanje in olje za telo. Znamka Weleda se ponaša z eko in bio certifikati ter odličnimi sestavinami svojih izdelkov, zato vem, da jo imajo rade tudi tiste ženske, ki veliko dajo na 'ekološkost' svoje kozmetike. Tudi ta dva izdelka sta brez sintetičnih barvil, dišav in konzervansov.  Jaz obožujem vonj tega olja za telo, ki prelepo diši po sladkasti, a še vedno zelo organski divji vrtnici. Najlažje se ga nanese tako, da se pusti kožo po tuširanju še nekoliko vlažno, nato se olje lepo razmaže po telesu. Podoben, morda pikico bolj svež vonj ima tudi istoimenski gel za tuširanje, ki je zelo kremen in vlažilen. Oba vonja se še kar nekaj časa obdržita na koži in sta prijetna večerna rutina pred odhodom v posteljo. Cena je nekoliko višja kot pri prejšnjih dveh izdelkih. Cena kremnega gela za tuširanje je okrog 8 € za 200 ml tubo, olja za telo pa cca. 16 € za 100 ml stekleničko.

(foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet)


3. LUSH Rose jam gel za tuširanje in Ro's Argan regenerator za telo. To sta najdražja izdelka od vseh treh mojih najljubših izdelkov za tuširanje in nego telesa z vonjem vrtnice. Gel je 'limited edition' in je naprodaj samo v decembrskem času, ima pa božanski vonj po sladkasti vrtnici in malini, zaokrožen z vanilijo – res kot nekakšni vrtnični marmeladi. Čeprav gre za gel za tuširanje, je vonj res neverjetno obstojen. Ne samo da še ure in ure diši cela kopalnica, dišijo tudi oblačila, spodnje perilo ... Ko sem sama sprobala gel in me je popolnoma očaral njegov vonj, sem investirala tudi v kremo za telo z enakim vonjem. Investirala pravim zato, ker je krema vsekakor dražja, kot je moja 'cona udobja' za tovrstne izdelke, vendar lahko rečem, da se je porabi tako malo, vonj pa je tako obstojen, da je v končni fazi vredna svojega denarja. Zanimivo pri tej kremi za telo je, da jo LUSH imenuje 'regenerator za telo', ki naj bi se uporabljal tako, da se ga nanese pod tušem in nato izpere. Ko sem proučila sestavine, pa sem ugotovila, da ni popolnoma nobenega razloga za to, da bi se to reč izpiralo, saj ima enake sestavine kot kreme za telo. Zato jo sama uporabljam na običajen način, torej se najprej stuširam, nato obrišem in na koncu nanesem kremo. Zaradi izredno hranilne teksture je tole vsekakor krema, primerna tudi za najbolj suho kožo (se le pozna, da vsebuje nekaj različnih organskih olj vrtnice, argana, ...), porabi pa se je zelo zelo malo. Za poleti bi znala biti kar malce pretežka, enako bi odsvetovala uporabo zjutraj pred službo, saj se kar nekaj časa vpija v kožo. Dekadenten, božanski sladkasto vrtničen vonj jo za moje pojme uvršča že kar pod parfumske kreme za telo; najbolje pa se ujema oz. plasti tudi s parfumi podobnega tipa. Cena 250 ml gela za tuširanje (žal je iz meni neznanega razloga na voljo le v prednovoletnem času) je okrog 14 €, lonček z 225 g kreme za telo pa stane okrog 27 €.

(foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet)

Ni komentarjev:

Objavite komentar