četrtek, 4. februar 2016

Lepotna ocena: kremna senčila v kožno-zlati barvi

V lepotni oceni številka 2 vam razkrivam svoja odkritja v zvezi s kremnimi senčili za oči v kožni (nude) barvi. Ker imam 90% časa makeup z rahlo mat rdečimi ustnicami, so senčila v subtilni, nude-zlati kategoriji z rahlim shimmrom zame pravi 'must-have'. Pa tudi sicer nisem velika ljubiteljica močno naličenih oči zase, tako da lahko rečem, da imam doma večinoma zelo dolgočasen nabor senčil kožne in pa zlato-taupe barve – kadar vidim kakšno kremno (pa tudi v kamnu) senčilo v teh dveh kategorijah, se jim le stežka uprem. Čeprav se skoraj zlijejo s kožo, vseeno dajo nekako urejen videz očesnemu makeupu, uravnotežijo videz celotnega obraza, osvežijo in odprejo oči, lahko pa se jih kombinira z različnimi eyelinerji ali plasti pod druga senčila (recimo senčenje s temnejšimi senčili v kamnu) itd.

Od kremnega senčila pričakujem rahlo vlažen, subtilno svetleč videz veke, ne prav bleščičast, bolj nekako osvetljen. Pričakujem tudi dobro obstojnost, kar pomeni brez nabiranja v gubice ali kakršnegakoli bledenja vsaj 7-8 h. Pa poglejmo, kako so se obnesla naslednja 4 kremna senčila, ki so v moji zbirki: Shiseido Shimmering Cream Eye Color 'PK224', Dior Addict Fluid Shadow '745', Essence Effect Eyeshadow '02 Brazil's Sunset' in MAC Pro Longwear Paint Pot 'Let Me Pop'


(od leve proti desni: Shiseido Shimmering Cream Eye Color 'PK224', Dior Addict Fluid Shadow '745', Essence Effect Eyeshadow '02 Brazil's Sunset' in MAC Pro Longwear Paint Pot 'Let Me Pop')

1. Shiseido Shimmering Cream Eye Color 'PK224': tole senčilo je najbolj subtilno in neopazno od vseh, a mogoče tudi moje najljubše. Izredno lahkotno se razmaže, hitro posuši in fiksira, a brez zategovanja. Prekrasno se plasti pod vse sorte drugih senčil in se zaradi nore obstojnosti odlično obnese kot podlaga (primer) za različna svečana ličenja. V lončku ga je 6 g, porablja se počasi in se pri tem ne suši. Ker vem, da imajo na voljo ogromno različnih odtenkov, bi se v trenutku lahko odločila za nakup še kakšnega drugačnega odtenka. Cena nekje 30 €. Po domače povedano je zame tole 'worth every penny'. Ocena: 5/5.



2. Dior Addict Fluid Shadow '745': senčilo sem dobila v dar od prijateljice, ki me zelo dobro pozna, zato je vedela, da bom ob pogledu na tak odtenek kar cvilila od veselja. Embalaža je enaka kot pri Dior Addict glosih, barva pa prekrasna, spominja me na tekoče rožnato zlato. Žal se je to senčilo izkazalo za izredno težavno, kar se tiče nanosa, pa sem poskusila na marsikakšen način (na podlago, brez podlage, čez drugo senčilo, na golo veko, s čopičem, s prstom, ...). Ob googlanju se je izkazalo, da nimam težav samo jaz, ampak marsikatera uporabnica širom sveta. Očitno je tekstura res zelo zahtevna. Še najbolje se mi obnese, če senčko z aplikatorjem na hitro nanesem na veko, počakam cca. 10 sekund, da se nekoliko osuši (začetna tekstura je mokra kot glos) in nato narahlo razporedim oziroma razmažem senčilo po veki s prstom. Ker pride tak nanos zelo neenakomeren, lisast, nanesem potem običajno še eno plast. Rezultat je zelo metalik, a za moj okus se opazi nekako 'caked' učinek, kot debel nanos barve na pohištvu ali sliki. Obstojnost ni preveč dobra, nabira se v gubice že po nekaj urah. Res velika škoda, da niso bolj naštudirali teksture, ker odtenek je neverjetno lep. Cena: cca. 30 – 35 €, vsebnost 6 ml. Ocena: 2/5.



3. Essence Effect Eyeshadow '02 Brazil's Sunset': to kremno senčilo pride v tubici in je izredno enostavno za nanesti. Učinek je nekje med metalik in vlažnim, tekstura enakomerno bleščičkasta, zelo laskava, obstojnost pa tudi zelo dobra. Po želji se lahko nanese zelo tanek, komaj opazen sloj, ali brez problemov plasti nadaljne sloje enega na drugega, ko se prejšnji posuši. Žal je bila tole omejena izdaja senčil, jaz sem si sicer takoj priskrbela še en odtenek v moji drugi najljubši, 'taupe' kategoriji (o tem kdaj drugič). Pozabila sem že ceno, a sklepam, da ni bila več kot 5 € za 7 ml izdelka. Super kremno senčilo. Ocena: 5/5.



4. MAC Pro Longwear Paint Pot 'Let Me Pop': ker MAC kozmetike še vedno ni možno dobiti niti naročiti v Slovenijo, vedno izkoristim kakšen počitniški izlet v Avstrijo, da se malo založim z izdelki. Tale Paint Pot je kremno senčilo v lončku z malenkost težko kremno teksturo, ki je zelo obstojna. Konkretno moj odtenek ('Let Me Pop') je še najbolj oranžkasto-zlato-kožnat od vseh danes omenjenih, kar me moti na teksturi, pa je to, da so drobne bleščičke ali shimmer nekako neenakomerno porazdeljene v izdelku (MAC označuje to teksturo kot 'frost'). Zame tole senčilo bolje funkcionira poleti kot pozimi, saj lepo pristaja malenkost rjavi polti in se lepo kombinira na koralno rdeče ustnice. Čeprav ta odtenek ni med mojimi najljubšimi, bi bila zaradi fine teksture pripravljena poskusiti še kakšnega drugega. Vsebnost izdelka je 5 g, cena je cca. 25 €. Ocena: 3.5/5.



Vse fotografije: Tina Martinec Selan/Odglavedopet.

Ni komentarjev:

Objavite komentar