sreda, 14. januar 2015

O 'oversize' zgornjih delih

»Želim si tudi oversize zgornji del,« mi je napisala stranka kot predpripravo na nakupovanje. Ah, ti preveliki zgornji deli, ki jim kraljujejo asimetrične tunike in oh-tako-mimogrede-kul sweatshirti oziroma po slovensko trenirki podobni puloverji ... Gledamo jih, kako se nam z zafrkantskimi napisi smehljajo na fotografijah tuje ulične mode, na editorialih revij in v izložbah trgovin. Enkrat jih skombinirajo na skinny kavbojke, drugič na široko svileno krilo, spet tretjič na usnjene legice. Zdi se, da bi takle puloverček vnesel ravno pravšnjo količino nonšalance in tistega tako zaželenega »tole sem nase vrgla čisto mimogrede« učinka tudi v omaro vsake slehernice. 

 (foto: evilbeetgossip.com)

(foto: atlantic-pacific.blogspot.com)

(foto: zara.com)

Pa je res tako? Analiza tipa postave, ki mu tako oblačilo pristaja, je sledeča: to mora biti vitka postava s čim manjšimi prsmi, ne preširokimi rameni in ne močnih rok. Če imate tako postavo, potem so preveliki zgornji deli kot narejeni za vas. Postave manekenk in plastičnih izložbenih lutk so tudi dobesedno ustvarjene za sweatshirte. Postave z oblinami, prsmi in določenim volumnom tu ali tam pač ne. Tako je prijateljica, ki ustreza merilom relativno 'fantovske' postave, sploh v zgornjem delu telesa, našla svoj sweatshirt in lahko potrdim, da ji neverjetno pristaja. Ko sem podoben pulover poskusila sama, mi učinek nekako ni bil všeč. Videti je bilo nekako ceneno, pa čeprav sam pulover ni bil cenena roba. In kako se je končala zgodba z damo iz prvega stavka te objave? Oblekli sva kar nekaj takih in drugačnih prevelikih zgornjih delov. Ko je nase potegnila tanko, fino tuniko pudraste barve z okrasnim detajlom na prsih, se je pogledala v ogledalo in zadovoljno vzdihnila. »To sem imela v mislih pod oversize zgornji del.« Njeno razmišljanje mi je bilo všeč. Če si bomo dovolile nekaj širine pri definicijah in v obzir realno vzele svojo postavo, bomo tudi me našle svoj oversize zgornji del – samo da ne bo nujno na polici s fantovskimi sweatshirti. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar