torek, 11. marec 2014

Stilski izzivi po vzoru WhoWhatWear (OOTD)

Včeraj sem na spletni strani WhoWhatWear (http://www.whowhatwear.com/wardrobe-challenge-outfit-ideas-womens-wardrobe) naletela na zanimivo rubriko, in sicer vsak dan predlagajo nov izziv v smislu kaj obleči oz. kako skombinirati oblačila in dodatke za outfit. Ko pa sem pregledovala fotke v članku, sem opazila, da bi lahko marsikakšnega od mojih outfitov, ki sem jih od prejšnjega članka o nosečniških ootd-jih (ootd pomeni 'outfit of the day') pridno dokumentirala, uvrstila pod enake naslove. Zato tokrat predstavljam vzporednice med predlaganimi stajlingi s strani WhoWhatWear in mojimi outfiti preteklih nekaj tednov. Upam, da vam bodo všeč :)!

WhoWhatWear izziv: obleci nekaj, česar nisi oblekla že več kot pol leta  nosim nosečniško krilo, ki je staro štiri leta in sem ga kupila v začetku prejšnje nosečnosti v Trstu.


WhoWhatWear izziv: zamenjaj visoke pete za superge  neonske najkice, ki sem si jih kupila letos, ogromno nosim in kombiniram tudi na krila in obleke.


WhoWhatWear izziv: skombiniraj vsaj dve živahni barvi v isti outfit  to zame pač ni problem, ker barve (tiste, ki pristajajo mojemu barvnemu tipu, seveda) obožujem in jih med seboj tudi zelo rada kombiniram.


WhoWhatWear izziv: koralno rdeča je trenutno najbolj vroča barva, še zlasti za plašče, jaknice in šminke  tudi tukaj nimam problemov, pravzaprav gre za enega mojih najljubših rdečih odtenkov. V svojem predlani kupljenem plašču se počutim odlično in je zaradi svoje barve odličen za prehod med zimo in pomladjo. O koralnih ustnicah pač ne bom izgubljala besed ;).


WhoWhatWear izziv: v isti stajling vključi dva različna vzorca  to je načelo, ki ga zelo pogosto uporabljam pri oblačenju, pri čemer sta vzorca včasih stvar različnih potiskov, spet drugič gre za kontrastne teksture ali vzorec v samem tkanju. Seveda pa lahko združujemo tudi navidez nesorodne vzorce, pri čemer sama pazim na to, da je preostanek outfita umirjen in nevtralen.


(Vse leve polovice kolažev: whowhatwear.com; vse desne polovice: Tina Martinec Selan)

4 komentarji:

  1. Imam priznanje. Prvič se mi je zgodilo, da sem pogledala slike, preden sem prebrala tekst (razen naslova). Verjetno so me tako zelo pritegnile ;) Tako pri kolažih nisem vedela, kaj je posamezen stilski izziv zahteval in sem sama po svoje iskala podobnosti oz. vzporednice med obema slikama. Je bilo kar zabavno, še posebej kasneje, ko sem dejansko prebrala pravo rešitev. Kot da bi v šoli v delovnem zvezku poškilil zadaj med rešitve :)
    Pri prvi nisem imela pojma, sem mislila, da gre za nek odtenek, ki mi ga monitor napačno kaže. Pri drugi so mi bile jasne superge. Pri tretji sem našla čevlje s paščki. Četrta brez dvoma rdeč plašč. Pri zadnji pa sredinska nikakor ni šla s skrajnima (črte, živalski vzorec).
    Zdaj mi je seveda vse jasno in se že veselim izziva, ki nam ga boš, zvestim bralkam, pripravila na Facebooku :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Živa, kakšna fajn interpretacija. no, na prvi fotki so ribice na tapeti malo podobne barve kot pulover na levi, se ti ne zdi ;))?

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse mi je všeč. Daj povej, katera je tvoja zadnja majica in jakna na fotki v sredini?

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala, Petra! na zadnji sredinski fotki nosim majico Promod in bomber H&M.

    OdgovoriIzbriši