četrtek, 24. oktober 2013

Modna revija jesenske kolekcije slovenskih oblikovalcev v Nami

Kot so slovenski oblikovalci v sodelovanju s stilisti marca v Nami predstavili pomladno-poletno kolekcijo, smo na tokratni modni reviji prikazali modele za jesen in prihajajočo zimo. Predstavili so se oblikovalci Maja Štamol, Draž (z Uršo sem sodelovala kot stilistka), Nataša Hrupič in Nives Dančulovič. Oblačila vseh naštetih lahko najdemo na Naminem oddelku z žensko modo. Vsak oblikovalec je predstavil dva izhoda v povsem svojih oblačilih, tretji izhod pa smo pripravili stilisti in sicer smo oblačila oblikovalca kombinirali z ostalimi znamkami z ženskega oddelka oblačil. 




(vse tri fotografije: Tina Martinec Selan)

Ponovno sem bila zelo vesela povabila k sodelovanju in neizmerno uživala pri stiliranju, stajling pa se mi zdi zelo estetski in hkrati uporaben. Za osnovo sem vzela črno pleteno obleko Draž, kamor sem kombinirala brezrokavnik v barvi radiča (Selection by S'Oliver) in enake barve usnjen pas (Esprit). Brezrokavnik ima zelo zanimivo in letos zelo modno teksturo perja. Pas, ki sem ga zavezala namesto zapela, outfitu doda modno in nonšalantno noto. Pika na i je moška kapa kot zanimiv detajl, ki pravi, da si lahko sposodimo tudi kakšen kos iz njegove omare. Stajling dopolnjujejo superge in pisemska torbica, oboje Draž. 



(vse tri fotografije: Mare Vavpotič)

Že na zadnjem FW smo lahko videli zelo zanimive čevlje, ki so jih nosile manekenke na modni reviji Draž. Urša mi je povedala, da so novi čevlji plod sodelovanja med njimi in Alpino. Lasersko obdelano usnje na salonarjih in čevljih z vezalkami nosi enak vzorec kot pletenine, superge pa so prevlečene z dejansko pletenino. Čevlje bo kmalu možno tudi naročati, pri čemer bo barvna kombinacija povsem prepuščena izbiri kupca. Meni se zdi ideja super.

(foto: Mare Vavpotič)
(foto: Tina Martinec Selan)

(foto: Mare Vavpotič)

6 komentarjev:

  1. Zelo hud stajling! Od kape do superg oz. od glave do pet. ;) (V katerega bi se z veseljem natlačila, ampak se bojim, da brezrokavnik ni ravno za moj tip postave. Vse drugo več kot z veseljem.;)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala Sanja! tudi meni zelo hud ;). tak brezrokavnik res doda veliko volumna, tako da je bolj za tiste, ki so zgoraj zelo vitke, z majhnimi prsmi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Me preseneča izbira takšnega krila, glede na to, da ste enkrat poleti pisali, kako so neokusne (pre)kratke hlače za ženske. A krilo, kjer se vidi spodnjice pa je ok? Vglavnem, ne razumem...

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimni, stajlingi za modno revijo so malo drugačni kot tisti, ki jih oblečemo za na cesto. konec koncev nam že postava manekenke omogoča narediti kakšno stvar, ki na ženski z drugačno postavo ne bi delovala. seveda bi zgornji stajling za v 'real life' prilagodili tako, da bi pod obleko dodali temne legice ali čim debelejše hlačne nogavice, verjetno pa bi jeseni in pozimi ženska potrebovala tudi vrhnje oblačilo, glede na to, da sta obleka in brezrokavnik brez rokavov. namen stajlingov na zgornji modni reviji je bil prikazati, kako lahko oblačilo s podpisom znanega modnega oblikovalca kombiniramo z drugimi oblačili in konfekcijo trgovine.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni ima najboljši styling Tina. ;) Nenavaden, moden, barvno čudovito zaokrožen in nosljiv tudi na ulici ali v pisarni :)

    Hvala za idejo.

    OdgovoriIzbriši