četrtek, 10. oktober 2013

Mnenje stranke Ksenije

Te dni imam ogromno dela, zato je blog žal nekoliko v ozadju. Da se vsaj malo odkupim, bom delila z vami zelo lepo napisano izkušnjo stranke Ksenije, ki je bila nedolgo tega pri meni na svetovanju in se mi je prijazno ponudila, da napiše nekaj o svoji izkušnji tudi za druge.

"Barvno svetovanje sem si že dolgo želela, ampak kar nisem našla prave svetovalke. Toda Tina me je navdušila s svojo spletno stranjo in popolnoma prepričala s prijaznim in korektnim odgovorom na moje povpraševanje. Najprej je določila moj barvni tip, potem pa mi je pokazala, kako se to praktično uporabi pri ličenju. Z njenim izborom barv sem bila videti spočita in sveža, čeprav sem prišla utrujena in neprespana. Zdaj se lahko mirno znebim zgrešenih barv ličil in si sčasoma nakupim primerne za svoj barvni tip. Neprecenljiv se mi je zdel pogovor o barvi las, ker sem imela na glavi že vse od črne, blond do bakrene. Razložila mi je, katere barve so primerne in katere bi lahko pogojno nosila zelo močno naličena. Pravo olajšanje je bilo izvedeti, da lahko celo barvo las še nekoliko spreminjam ali vsaj posvetlim. Pri pregledu ustreznih barv za moj barvni tip sem se zdrznila, kako kombinacija črne in rdeče zame nikakor ne deluje. Ampak ustrezen odtenek temno sive in tople rdeče ali lososove izgleda čudovito tudi na meni. Pri pregledu garderobe sem dobila obilo uporabnih nasvetov glede krojev, materialov in kombinacij. K Tini sem šla vsa nesrečna, ker si iz oblačil v omari nisem več znala sestaviti ničesar nosljivega, saj so vsa oblačila že nekaj let stara, kajti med nosečnostima in porodniškima dopustoma nisem skoraj ničesar kupovala. Bila sem prepričana, da mi bo naštela vsaj 10 kosov, kaj naj si nujno kupim. Toda, pozor, Tina mi je namesto tega pokazala, kako lahko skoraj vse kose ponosim na drugačen način, jih skombiniram z ustreznimi dodatki in dobim barvno in stilsko skladen izgled. To je bilo vsekakor vredno vsaj petkrat več, kot je cena svetovanja. Domov sem prišla resnično zadovoljna s spoznanji in nasveti, ki sem jih dobila, pri pregledu omare sem našla še nove možnosti. Ko bom pa kupovala večje in dražje kose (plašč ali kostim ali kaj podobnega), bom s pomočjo lične denarnice z "mojimi" barvnimi odtenki zagotovo vedela, kaj si lahko kupim brez slabe vesti, ker bo kos dolgo časa nosljiv in preprosto moj. Tina je vrhunska svetovalka za barve in slog, profesionalna, zelo prijetna in najpomembnejše: odlično zna prisluhniti željam posameznice ter jih pomaga uresničiti. Tina, hvala lepa za čudovito izkušnjo."

Ni komentarjev:

Objavite komentar