torek, 9. oktober 2012

Phillips Fashion Week: pomlad/poletje 2013, poročilo z modne revije

Sinoči sem si ogledala otvoritveno modno revijo v sklopu zdaj že tradicionalnega slovenskega tedna mode, Phillips Fashion Weeka. Bila sem navdušena nad sijajno postavljeno modno pisto, ki je omogočala zelo dober pregled nad vsemi predstavljenimi modeli, poleg tega pa je bila tudi razgibana in zanimiva. Zahvaljujoče dokaj zgodnjemu prihodu sem dobila tudi dober sedež, zaradi česar so tudi nastale fotografije precej dobre za povsem amaterskega fotografa kot sem sama (fotografije vseh izhodov odlične kvalitete najdete na vseh uradnih spletnih straneh).

Kot prva se je predstavila Almira Sadar z uporabnimi, izredno nosljivimi poletnimi oblekami, krili, bluzami in srajčnimi oblekami. Čeprav sicer osebno nisem navdušena nad njenimi ohlapnimi silhuetami, saj mi ne pristajajo, sem tokrat videla malenkost bolj telirane modele, tako da bi se tudi sama lahko odločila za nakup kosa ali dveh (npr. obleke z rožami, drapirane srajčne obleke ali črnega krila s poudarjenimi boki), z lahkoto pa bi v njeni trgovini našla tudi kaj za zahtevnejše stranke.






Sledil je izhod pletenin Draž s povsem novim konceptom pletenja, ki je tokrat ostajal pretežno v eni ravnini ter z manjšo količino kovinske niti kot smo morda vajeni, zato pa so bile pletenine lahke in tanke. Tomaž in Urška sta kot izhodno rdečo nit uporabila fotografije, ki so potem tekom procesa abstrahiranja dobile vlogo prekrivajočih vzorcev, ti pa so se poigravali v tonsko zastavljeni barvni shemi sicer precej živih barv. Moj izbor bi bila asimetrična jopa v rdečih tonih ter kot dih nežna črna čipkasta oblekica. Prednost pletenin Draž bi lahko strnila v stavku: "What you see is what you get", saj so videti enako sijajno na modni pisti kot tudi v realnem življenju.








Tanja Zorn je prikazala številne variacije na temo LWD ali male bele obleke. Njen kolorit je bil tokrat v beli barvi odtenka mesečine, ki ga je le tu in tam popestrila z limonasto rumeno. Zanimiva se mi je zdela bela obleka z drapiranim detajlom na levi strani ter uporaba rumene raševine, nisem pa se mogla znebiti misli, da njena oblačila najbolje delujejo na manekenskih merah in morda malce manj dobro na ženskah realnih mer ter oblin.









Dvojec Farandula je ostal zvest svojim dobrim krojaškim sposobnostim z občutkom za posebne, damske detajle. Izpostavila bi asimetrično belo obleko kot zelo dobro možnost za malce drugačno, moderno poročno obleko; malo črno (obleko) z gubami (zelo všečen stajling vključno z izbiro čevljev), zadnja obleka v odtenkih jantarja pa je v živo dobesedno jemala dih kot prekrasna elegantna brezčasna dolga večerna obleka, ki bi jo kakšna rdečelasa diva z lahkoto nosila tudi na Oskarjih.









Simona Muc, ki plete pod blagovno znamko Niti Niti, je na modno pisto poslala mojstrsko spletene ročno izdelane pletenine v barvah sorbetov z okusom manga, limone, jagod. Pleteni puloverčki in oblekice so tanki ter kot ustvarjeni za plastenje, zato se lahko nosijo na zelo različne načine, npr. kot spodnji sloj pod formalnejšim suknjičem ali plaščem ali kot vrnji sloj nad tanšim bombažnim topom, na legice, skinny džins ... Okrasni element v obliki velike ploščate rože je popestril igrive stajlinge, ki so jih dopolnjevale pisane lizike, moški pa so nosili v rokah pletene torbice živih barv.








Zelo mi je bila všeč modna revija Katje Magister, ki je predstavila precej 'angleško' navdahnjeno kolekcijo, saj je bil barvni kolorit omejen pretežno na kombinacijo modre, rdeče in bele (z nekaj črne). Tako so moški nosili na škotske kilte spominjajoče srajce in kratke hlače, ženski modeli pa so postregli z nekaj zelo dobrimi ter osvežujočimi sihuetami oblek s spotiski, ki so me spominjali na kombinacijo na naravo spominjajočih vzorcev Mary Katrantzou ter digitalnih modrih potiskov Preena. Moja favorita sta prva in zadnja oblekica.







Nazadnje pa smo videli še pravo modno zgodbo Alenke Globočnik oz. Akulture, ki mi je bila kot celotna, zaokrožena modna zgodba najbolj všeč. Naglavni turbani so resnično spominjali na afriške beduine (oblikovalka je kot eno izmed inspiracij navedla Maroko), tako da me tudi kamela na modni pisti ne bi presenetila; tudi izbor barv je ostajal zvest barvam puščavskega peska v različnih obdobjih dneva. Odlične, dekonstruirane silhuete iz usnja so kot kontrast izrazito urbane in morda v realnem življenju težje nosljive. Moja idealna usnjena jakna iz Akulture bi bila nekakšen kompromis med tradicionalno usnjeno jakno z odbitim detajlom, ki bi se navdihoval pri videnih kosih z včerajšnje modne revije.








Pri vsem skupaj bi imela le pripombo glede stajlingov, kjer so me skoraj povsod, z redkimi izjemami, izredno motili čevlji. Ti se manekenkam bodisi niso prilegali, predvsem pa sem pogrešala bolj inovativne, domiselne, ne nujno povsem klasične modele čevljev, saj po mojem mnenju salonar z visoko peto ne pristaja povsod, še sploh pa ne sodi k večini modelov na modni reviji, kjer se vendarle pričakuje določena mera neobičajnosti, umetniškega izraza in nekonzervativnosti.

Sama sem sinoči oblekla outfit s (zame neobičajno) kratkim krilom iz črnega žakarda (Zara), ki sem ga oblekla na neprosojne črne žabe (Zara) ter booties z visoko peto (Clarks). Zlat brokatni top Marni za H&M sem dopolnila z zlato pisemsko torbico (Zara) ter spetimi lasmi in temno bordo ustnicami v kombinaciji z nenaličenimi očmi le z dodatkom highlighterja na vekah. Še zlati Accessorize uhani v obliki prosojnih lističev ter nekaj iz široke zbirke zapestnic in stajling je bil končan.


 
vse fotografije: Tina Martinec Selan

Ni komentarjev:

Objavite komentar