sreda, 3. oktober 2012

Leopard(ji vzorec)

Hecno je opazovati modo, kako vsake toliko časa iz zaprašenih kotičkov naše zavesti (in omar, pogosto maminih ali vsaj tistih od starejših prijateljic in sester) potegne na plano neko silhueto, vzorec, teksturo, kos oblačila ter ga postavi na modni piedestal sezone. Tako za stvari, nad katerimi bi še pred letom ali dvema večina vihala svoj damski nos, naenkrat ugotovimo, da so to 'it' kosi, trendi vseh trenutno najbolj vročih trendov. Posledično jih seveda zamrgoli tudi po trgovinah.
Tisti, ki redno spremljate moj blog in moje delo, verjetno že veste, da nikakor nisem proti trendom, da pa sem mnenja, da t.i. 'fashion victim look' nikoli ni najboljša ali vsaj najbolj izvirna opcija. Dobri stajlingi so vedno mešanica nečesa izrazito modnega z drugimi kosi, ki imajo svojo težo, karakter in svojo zgodbo, čeprav niso iz zadnje Zarine izložbe.
En trenutno vročih trendov je tudi leopardji vzorec, ki se sicer uvršča med klasiko stila in dobro sestavljenih omar. Če ne verjamete, vam bos striček G. ob hitrem iskanju poiskal fotografije številnih zvezdnic, ki so v preteklem desetletju občasno vključevale kose z leopardjim potiskom v svoje outfite v obliki zašiljenih salonarjev, bluze, šala ali drugega kosa s tem živalskim motivom. Tudi sama ga imam zelo rada (en tak šal v moji omari je za leto starejši od moje hčere), če seveda človeku pristaja s stališča njegove koloristike in sloga. Pogosto sicer slišim, da se ta vzorec ženskam zdi to, kar najbolj opiše sicer zelo nelaskav, a zgovoren pridevnik 'staromamski', pa vendar ne glede na to, da ga trenutno zaradi modnosti in dostopnosti nosijo tudi zelo mlada dekleta, lahko tudi leopardji vzorec pokombiniramo tako, da izpade mladostno, moderno, s karakterjem. En izmed načinov za dosego teh ciljev je, da ga vključimo v outfit v obliki zelo majhne površine (lahko v obliki kosa nakita, paščka za uro ali nogavic, ki le bežno pokukajo izpod hlačnic), ga kombiniramo na žive, divje barve namesto na 'varne' in bolj klasične nevtralne barve, za pogumnejše pa je zanimiva ideja tudi plastenje leopardjega vzorca na kakšen drug vzorec. Vedno okusna in tudi za službo primerna kombinacija pa je seveda s črno ali peščeno rjavkastimi toni. Spustite na plano svojo divjo plat, v izogib efektu pustne maškare pa se izognite leopardjemu looku odglavedopet, ki je pristajal Shanii Twain v videospotu za 'That don't impress me much', v realnem življenju pa težko funkcionira.


 (foto: Tina Martinec Selan; obleka Zara, pas MaxMara Weekend, torba Max&co, žabe Calzedonia, čevlji Vagabond)

 (foto: Tina Martinec Selan; krilo Irena Rojs, pulover H&M; žabe Calzedonia, šal Six, čevlji United Nude)

(foto: Tina Martinec Selan; obleka Marella, jeggings Asos, čevlji AllSaints, ogrlica Pentlja by Goga, jakna Promod)

5 komentarjev:

  1. Tina super kombinacije, stylingi! Enega sem imela priložnost videti v živo in zgleda še bolje kot na sliki :) Kako se obnesejo čevlji United Nude? Mislim, da sem ravno te ogledovala po spletu...

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala Tinkara :D!
    ti čevlji so od pretekle zimske sezone, ti si najbrž gledala trenutno kolekcijo. meni so super, udobni in ravno prav odbiti, da niso čisto klasični. kot veš, pa je pri UN pogosto tako, da jih je bolje prej v živo pomeriti, če ti ustrezajo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, jaz sem gledala letošnjo kolekcijo. Sem mislila, da so Fold Mid. Te si ogledujem že dalj časa, ker res povsod pašejo. Sicer so mi zelo všeč skoraj vse barva ampak si (še) ne upam kombinirat.
    Moram it v izvidnico v Emporium, čeprav kao neki šparam ;)
    Na Amazonu se jih dobi včasih kakšnih 20-30€ ceneje.

    OdgovoriIzbriši
  4. moji so Helix Mid, sicer pa dobrodošla informacija glede amazona (najbrž bo prav prišla tudi kakšni bralki ;)).

    OdgovoriIzbriši
  5. Ha, očitno sem preveč zakrknjena, da bi se lahko sprijaznila s koščkom živalskega vzorca. Čeprav sem svoje dni imela kiklo-kravo (je bilo to in) in škornje iz kače (hm hm, tega najbrž ne bi več). in celo tigrasto odlogo na plašču, ampak se je ni nič videlo ;) takrat sem bila očitno manj zakrknjena...

    OdgovoriIzbriši