torek, 17. januar 2012

Obeti in (neke vrste) OOTD

Komaj smo zakorakali v tretji teden letošnjega leta, pa že lahko rečem, da se na Odglavedopet dogaja na polno. Prihodnji teden začenjamo s stilskimi preobrazbami na Planetu Lepote, končan je logotip Odglavedopet, začela se je pripravljati spletna stran odglavedopet.si, bralke ste pridne in mi pišete maile s takimi ali drugačnimi vprašanji, spodbudami, ponudbami (vsem sem iskreno hvaležna!!), po novem lahko OGDP najdete tudi na twitterju, skratka ... Zelo sem vesela, razburjena in pripravljena na nizki štart to pomlad! Bralke in bralci pa ste še naprej vabljeni k temu, da me kontaktirate na mail iz katerega koli razloga.

V teh ledeno mrzlih dneh sem rada v svojem - kot pravim jaz temu - 'pavjem' outfitu. Kar težko je verjeti, pa vendar je nekaj barve na naših ulicah v zimskih dneh, polnih črnine, prava eksotika in redkost. No, za tiste dni, ko tudi sama zakorakam v januarski dan (pretežno ali v celoti) v črnini, pa so obvezne vsaj rdeča na ustnicah in nekaj nepričakovanega na nohtih ;).

(kapa Zara, torba Mandarina Duck, šal, puhast plašč in pas Marella, legice Calzedonia, boots Lost Paradise; fotografija: Tina Martinec Selan)

4 komentarji:

  1. Uauuu svojo spletno stran boš imela? Komaj čakam!!! Se ti pa na polno dogaja, ti prav privoščim! Kar tako naprej... a ti ostane še sploh kaj časa za svoja dva otročka ;-)?

    P.s.: Pavji outfit je res prava poživitev.

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala obema :)!
    super mami, ravno to je prednost tovrstne službe, da je zaradi fleksibilnega urnika namreč mnogo bolje združljiva z družinskim življenjem kot kakšna 'klasična'.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau Tina,
    krasna si! <3
    In koliko novosti - se prav veselim s tabo!
    Puhovko v taki barvi si želim tudi jaz, res je poživitev in prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši