petek, 20. januar 2012

Intervju z Majo Raspopović

Preden so se najine poti križale v vrtcu, kamor voziva svoje otroke, sem Majo poznala kot žensko, ki ji uspe vse, česar se loti. Od najstniških let naprej je bila uspešna manekenka in model, kasneje je ustanovila svojo modno agencijo. Kmalu bo eno leto, odkar ima tudi trgovinico, v kateri prodaja (zelo malo) rabljena otroška dizajnerska oblačila po dostopnih cenah. Sedaj ob srečanjih v vrtcu nanjo gledam predvsem kot na lepo mamo, to pa je kombinacija, ki jo sama nadvse rada vidim.
Maja je ženska, ki uspešno združuje veliko vlog in s katero se strinjam glede marsičesa: na prvo mesto postaviti svojo družino, hkrati pa z entuziazmom in veseljem do življenja izpolnjevati svojo poklicno pot ter nenazadnje poskrbeti tudi za svoje zdravje, vitalnost in lep videz. Obe se strinjava, da je potrebno oblačilno kulturo v Sloveniji (še) dvigniti na višjo raven. Maja mi je prijazno odgovorila na nekaj vprašanj o modi in osebnem stilu.

(fotografija: Tina Martinec Selan)

Kako bi definirala (osebni) stil? Kaj je to?
Osebni stil je nekaj samo tvojega, nekaj, česar se na da skopirati. Osebnost, energija + obleka.

Kako gledaš na modne trende?
Modne trende spremljam, vendar jim ne sledim slepo. Poberem tisto, kar mi je všeč. Moda je zadnja leta tako raznolika, da vsak najde nekaj zase. Vedno jih prilagodim svojemu stilu, ki sem ga zgradila čez leta.

Kakšen odnos imaš do lepote, lepotnih pripomočkov, makeupa ...?
Nisem ženska, ki bi ure presedela pred ogledalom, preden se odpravim ven. Odkar imam otroke, pa sploh. Moj dnevni make-up je malo korektorja, senčilo za lička in gloss, za večerne priložnosti dodam kakšno močno šminko in to je to.

Kaj opaziš na ženski, ki te pritegne – je to lepota, dober stil, njena osebnost ali kaj drugega?
Ko hodim po cesti, lepa koža, nasmeh na obrazu in dober stil. Na ljudeh, ki jih pustim blizu, pa je ključna osebnost.

Kaj bi rekla, da so dobre strani oblačenja Slovenk, tako znanih kot tudi tistih, ki jih videvaš vsakodnevno na ulici?
Vesela sem, ko vidim, da se naša ulična moda zelo razvija, vedno več si upamo. Mislim, da se počasi premika.

Kaj pa te na stilu Slovenk moti? Kaj pogrešaš?
Še vedno pa me moti to, da velja prepričanje, da če so ženske popolnoma 'okrancljane', so dobro oblečene. Oziroma da je ceneno 'seksi'. Tega ne prenesem. Zakaj morajo ženske nositi pregloboke dekolteje, da se počutijo zapeljivo, če pa je lahko ženska zapeta do vratu in zapeljivost pokaže s svojo energijo. Manj je več!!

Kakšen je naš 'nacionalni attitude' do oblačenja, osebne urejenosti, stila? Kako se oblačimo v primerjavi z ženskami v tujini?
Kot sem omenila, mislim, da se počasi spreminja. Potrebno je ozavestiti to, da se ne oblačimo samo zato, da smo oblečeni.

Kako ocenjuješ oblačenje in stil moških v Sloveniji? Kaj ti je všeč, kaj bi izboljšala?
Mlade generacije so mi zelo všeč, drugače pa se mi zdi, da je še vedno preveč uniformiranosti. Več bi si morali upati.

Glede na to, da imaš to prednost, da delaš v modni industriji in imaš manekenske mere ter videz, ali si vseeno dovoljuješ razmislek o tem, kaj boš oblekla, kako skombinirala ...? Se tudi tebi dogaja znana ženska dilema, da zjutraj stojiš pred (polno) omaro in se ti vendarle zdi, da nimaš kaj obleči?
Ob dveh majhnih otrocih zjutraj predvsem nimam časa razmišljati, kaj bom oblekla. Urejena sem v 10 minutah. Za večerne dogodke si, če imam seveda možnost, vzamem malo več časa. Sindrom prazne omare pa mislim, da je problem skoraj vsake ženske :).

Za konec še nekaj kratkih vprašanj:
Čevlji, ki jih kupim in nosim, so/morajo biti ... nizki ali z vrtoglavo peto. Nekaj vmes pri meni ne boste našli.
Kvaliteta ali kvantiteta (v omari) ...? Kvaliteta. Če bi imela neomejene vsote, pa verjetno kvalitetna kvantiteta ; ).
Moj(i) najljubši parfum(i) ... Comme des Garçons.
V omari nimam nikoli dovolj ... nogavic ; ).
Za dušo poskrbim z ... jogo.
Čez 10, 20 let se vidim ... ne razmišljam o tem. Sem človek trenutka in naredim si, da uživam, tukaj, zdaj.

Hvala Maja!

3 komentarji: