torek, 6. september 2016

Eno oblačilo na več načinov: črno Mango pencil krilo iz eko usnja

Ko sem ta teden naredila obhod po trgovinah, da bom na tekočem s ponudbo za svoje stranke, sem opazila zelo lepe stvari v jesenskih kolekcijah. Med drugim sem pri velikem številu znamk opazila ponudbo ozkih (pencil) kril iz eko usnja. To se mi zdi kos, ki je izredno uporaben, nam lahko služi več sezon in nudi številne možnosti kombiniranja.

Tako sem za primer različnih kombinacij vzela črno ozko krilo Mango v videzu usnja (cena 29,99 €) in naredila različne stajlinge. Jaz sem jih razdelila nekako po letih (za ženske v dvajsetih, tridesetih, štiridesetih, petdesetih+ in za koktejl zabavo ne glede na leta). Seveda pa je od okusa, sloga in osebnosti ženske odvisno, kateri stajlingi ji najbolj ustrezajo, zato lahko tudi 60-letnica obleče pencil krilo na mladosten, odštekan način (kot recimo v primeru stajlinga za ženske v dvajsetih) ali obratno – tridesetletnica s klasičnim okusom lahko obleče to krilo s 'chanel' jaknico in bluzo s pentljo pod vratom. Skratka, naj vas napis nad fotko ne obremenjuje, ampak naj vam pričujoče fotke dajo čim več inspiracije :)!

Ženske v dvajsetih: kombinacija črnega ozkega usnjenega krila Mango, potiskane džins jakne Zara, srebrnega nahrbtnika Acessorize in Nike superg.


Ženske v tridesetih: kombinacija črnega ozkega usnjenega krila Mango, bele majice H&M, rdečega bomberja H&M in gležnjarjev Gamloong.


Ženske v štiridesetih: kombinacija črnega ozkega usnjenega krila Mango, potiskanega peplum topa Zara, torbice Orsay in čevljev Zara.


Ženske v petdesetih in kasneje: 
kombinacija črnega ozkega usnjenega krila Mango, bluze z zavezovanjem na pentljo H&M, 'chanel' jaknice Mango, torbice Zara in salonarjev s polno peto Högl.


Poleg vseh dnevnih in službenih kombinacij se črno usnjeno pencil krilo super obnese tudi za večerne priložnosti, ne glede na naša leta. Primer stajlinga za koktejl zabavo: dodamo črn čipkast zgornji del (H&M), majhno črno torbico (Acessorize) in kot edini barvni element v outfitu zanimive salonarje (Zara). 


Vsi stajlingi-kolaži: Tina Martinec Selan/Odglavedopet.

2 komentarja:

  1. Odlično! Čeprav sem čez 40, bi z veseljem nosila kombinacijo za 30! :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. saj pravim, mix&match po lastnem okusu in seveda glede na razigranost karakterja ... :D

      Izbriši