petek, 17. junij 2016

Vprašanje bralke: Samoporjavitveni izdelki - kako, kateri, ...?

Živjo, Tina! Na tvojem blogu/fb sem zasledila, da uporabljaš kremo za samoporjavitev. Prej sem vedno mislila, da je edina možnost pri uporabi teh krem, da dobiš kožo oranžne barve. Pa izgleda ni tako. :D Katero od teh krem priporočaš oz. s katero si ti zadovoljna? :)
Eva


Živjo Eva, hvala za vprašanje. Ker se mi zdi pri samoporjavitvenih sredstvih tehnika nanosa zelo pomembna, bom najprej napisala nekaj o tem. Jaz uporabljam samoporjavitveno kremo izključno za noge in sicer da so vsaj malo manj bele/modrikaste ;). Opažam tudi, da se drobne nepravilnosti (recimo popokane kapilare, teh imam veliko, in podobno) manj opazijo. Do določene mere je barva, ki jo dobi koža po uporabi samoporjavitvenega sredstva, vedno malenkost rumenkasta. Ampak če si previdna z nanosom, potem nimaš kaj zgrešiti. Poznam ženske, ki samoporjavitveno kremo redno in z zadovoljstvom uporabljajo, tudi pozimi, tudi za obraz ...

Moja PRAVILA ZA UPORABO self-tannerja so:
1. nanašaš ga na depilirano kožo;
2. pred nanosom pod prho uporabiš piling, da odstraniš odmrlo kožo in da ni nikjer nobenih luskic;
3. koža naj bo popolnoma suha, preden jo namažeš s self-tannerjem;
4. okrog gležnjev, pet, prstov, kolen paziš, da se ti tam ne nabere več kreme kot drugje, kajti na teh področjih je koža že itak malo temnejša; rezultat so lahko temni madeži, ki spominjajo na umazanijo ;) ;
5. po nanosu počakaš z oblačenjem itd. vsaj 10 minut, da se samoporjavitvena krema res dobro vpije.
6. čimprej dobro umij roke, če ne želiš nekaj dni nositi rjavih 'rokavičk' ;)) ;
7. po želji lahko nanos čez nekaj ur ali naslednji dan ponoviš, s tem seveda dobiš temnejšo oziroma bolj rjavo barvo kože.

(foto: www.mode.com)

Vsaka samoporjavitvena krema se čez nekaj dni spere, zato je dobro nanos ponavljati, če želiš vzdrževati nek videz blage porjavelosti. Pravila pri uporabi samoporjavitvenega sredstva na obrazu pa so še malo bolj zahtevna, tam je treba zelo paziti na rob lasišča, nosnice, obrvi, okrog oči, ... kajti na vseh teh točkah se lahko self-tanner v večji koncentraciji nabere in to je potem videti kot grde rjave obrobe (morda lahko kdo posumi, da se premalo umivamo ;)).
Kar se tiče znamk samoporjavitvenih sredstev, sem sama precej škrta in mi je kar malo škoda odšteti veliko denarja za tak izdelek. Trenutno sem zadovoljna z Mullerjevo hišno znamko Lavozon, ki se na mojih nogah dobro obnese. Je pa ponudba tega pri različnih znamkah in v različnih cenovnih razredih res velika, obstajajo v različnih formulacijah (mleko, krema, losjon, olje, celo papirčki za samoporjavitev, nekateri izdelki vsebujejo tudi bleščice, drugi so pravzaprav samoporjavitvene kreme za sončenje s SPF-jem, ...), zato priporočam, da izbereš tistega, ki bi primeren za tvoj tip kože in seveda za področje, kjer ga želiš uporabiti.


(foto: Tina Martinec Selan/Odglavedopet)

Ni komentarjev:

Objavite komentar