ponedeljek, 8. junij 2015

NAGRADNA IGRA: poletni make-up


Nagradna igra je zaključena. Žreb je določil nagrajenko, to je NINA REŠČIČ. Čestitke!!!

_______________________________________________________________

Draga moja bralka in spremljevalka Odglavedopet, da te malo pocrkljam, sem se odločila za poletno nagradno igro. 

Nagrada je zastonj ličenje, skladno s tvojim barvnim tipom, in čvek pri meni v studiu. Zagotavljam, da se bova imeli super!


Moj najljubši poletni makeup je (brez presenečenj) naravno naličen obraz z rdečimi ustnicami. Včasih uporabim nekoliko sijoč rdečkast glos (preveč sijočih ustnic ne maram), največkrat pa se odločim za mehak mat videz rdečih ustnic. Razlog je v tem, da so mat ustnice zanimiv kontrast deloma osvetljenemu obrazu, poleg tega pa so mat šminke in 'staini' obstojni v poletni vročini. Čeprav je učinek še vseeno precej naraven (takega imam najraje), sem za spodnje fotke na obraz nanesla precej ličil: tekoči puder, puder v kamnu, rdečilo za lica, bronzer za 'contouring' oziroma senčenje obraza, osvetljevalec na strateška mesta za videz naravno zdravega sijaja, obrvi sem poenotila z nevtralnim svetlo rjavim senčilom, svinčnik za oči, več plasti maskare ter mat šminko v svinčniku.




(foto: Sanja Martinec)

Zdaj pa je čas za to, da razložim potek nagradne igre:

1. Všečkaj mojo facebook Odglavedopet stran (če je še nisi).

2. V komentar pod facebook objavo napiši, če bi rada sodelovala v nagradni igri.

3. Tukaj spodaj, med komentarje NA BLOGU, pa napiši: KAKŠEN je tvoj najljubši poletni makeup? Kako se poleti rada ličiš? (Ni pravilnih ali napačnih odgovorov, zato lahko brez skrbi napišeš tako, kot je res. ;)) Potem pa napiši, ZAKAJ bi rada, da izberem ali izžrebam prav tebe?

4. Nagradna igra bo trajala 1 teden, nagrajenko pa bom razglasila v ponedeljek, 15. junija 2015.

5. Srečno ;)!

12 komentarjev:

  1. Živjo,
    Moj najljubši poletni makeup sta črna maskara in rdeča šminka. Ker sem v najboljših (40+) letih, sem sicer rada urejena, ampak v jutranji naglici je to moj doseg.
    Ker sem mama posebne punčke, ki je sicer na drugačen način posebna kot tudi-tvoja Sofia, bi bila vesela srečne roke pri žrebu.
    lep sončen pozdrav, Saša

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljeni,

    moj poletni makeup sestavlja maskara, črtalo za oči, glos in pa bronzer na ličkih.
    Ker sem mamica 8-mesečnega sinčka, bi bilo super, le bi si vzela eno popoldne le zase in za svoj videz ter sprobala kaj novega.

    Lep pozdrav :)

    Katarina

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj poletni makeup je čim bolj naraven,želela pa bi si vsaj enkrat izgledati sexi ;) :) ;) Sem pa zelo radovedna,kaj bi mi vi svetovali oz. kakšna bi prišla izpod rok profesionalke.Pi tihem si fuuuuul želim,da bi ta srečnica bila jaz!

    OdgovoriIzbriši
  4. Moj poletni makeup je sestavljen iz bb kreme, eyelinerja, maskare, blusha in roza rdeče šminke. Res si želim, da bi bila izbrana in bi videla, kako profesionalka naredi makeup. Jaz namreč za vse ob treh otrocih, straih od 10 mesecev do 3 leta, nimam več kot 5 minut časa za to.

    OdgovoriIzbriši
  5. moj poletni makeup - maskara, črtalo za oči in mogoče bronzer (v manjši količini)

    OdgovoriIzbriši
  6. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  7. Živjo,

    moj poletni make-up je enak zimskemu. BB krema (ali tekoči puder) in maskara...
    Prijavila pa sem se zato, ker sama žal ne znam uporabiti ličil sebi v prid za takrat, ko bi rabila "malo več" (za nastope, koncerte...).
    Res si želim, da bi bila izbrana...

    OdgovoriIzbriši
  8. Moj poletni makeup obsega lahek tekoči puder, bronzer, peach blusher, rjava nežno zabrisana barvica in maskara, ter nude šminka.
    Želim si, da bi bila izbrana, ker imam precej specifičen barvni tip z pegicami in svetlo oranžnimi lasmi. Zato ne upam pretirano eksperimentirati z barvami, da nebi bila preveč pisana.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tina G.
    Živjo, jaz se oglašam kar z dopusta. Ker sem prav lepo zagorela, bo vse poletje zadosti le malo maskare, lip glos in kakšna bleščica na dekolteju :).
    LP

    OdgovoriIzbriši
  10. Večinoma uporabljam minimalističen make-up in prisegam na modro maskaro. Poleti mi je najbolj všeč, da lahko bleščice v roza in zlatorjavih odtenkih nanesem brez zadreg. Rada bi bila izžrebana, ker bi res rada ugotovila, kaj dejansko paše mojemu tonu in bi si tako lahko drznila malo več. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Poleti uporabljam mineralni puder v prahu, bronzer, maskaro, sencilo za obrvi, bronasto senčilo, rjav svinčnik. Pred kratkim sem si posvetila lase in se v svetu makeupa počutim malo zgubljeno, saj nisem prepričana ali mi barve, ki jih uporabljam, se vedno pristajajo.

    OdgovoriIzbriši