ponedeljek, 3. junij 2013

Kaj obleči na poroko (OOTD)

Eno najpogostejših vprašanj, ki jih dobim, je: kaj naj oblečem na poroko? O tem sem nekaj že pisala, tokrat objavljam dve svoji fotografiji, ki se navezujeta na to tematiko. V preteklem mesecu sem bila namreč povabljena na dve poroki, tako da sem se uspela spomniti in prosila moža, naj me fotografira, da lahko pokažem svoja outfita na blogu. Obakrat sem se odločila za kombinacijo obleke (te številčno zastopajo velik delež v moji omari) in suknjiča oz. jaknice, saj je za cerkveno poroko primerno, da imamo ramena in roke pokrite. Resnici na ljubo pa je k temu pripomoglo tudi vreme, saj so nižje temperature, kot je običajno za te dni poskrbele za to, da nas je (sploh na drugi poroki) kar malo zeblo. Iz istega razloga sem se v drugem primeru tudi odločila za zaprte čevlje, saj je bilo treba misliti na morebiten dež. Kombinacijo so seveda zaokrožili primeren nakit, manjša (večerna) torba in elegantni čevlji.



(obe fotografiji: Tina Martinec Selan)

Ni komentarjev:

Objavite komentar