četrtek, 21. februar 2013

Februarska PL-preobrazba: Mihaela

V februarju smo v okviru stilskih preobrazb s Planetom Lepote preobrazili kandidatko Mihaelo. Mihaela je izredno drobna, kar jo nemalokrat moti, saj se ji zdi, da v večini oblačil deluje preveč suho, kar nemalokrat sproži tudi komentarje okolice v smislu, zakaj je tako suha. Poleg tega ni vedela nič o tem, katere barve ji pristajajo, kadar pa sama nakupuje oblačila, se med dvema majicama, od katerih je ena enobarvna in druga vzorčasta, vedno odloči za enobarvno, saj je to najbolj varna izbira. Rezultat je garderoba, ki je pretežno dolgočasna, čutila je, da ji manjka znanje o tem, kako svojo postavo obleči tako, da bo videti dobro in kako popestriti svojo garderobo s kakšnim vzorcem, doslej neznano barvo ali še nikoli preizkušeno kombinacijo. Popolnoma se nam je prepustila in povsem zaupala, da bomo tudi tokrat – kot vedno – opravili uspešno preobrazbo.



Po friziranju (Maša iz Mič Stylinga Mladi v City Parku) in ličenju (vizažistka Vesna) sem ji v trgovini Emporium, s katero sodelujemo pri preobrazbah, najprej malce razložila glavne smernice pri izbiranju garderobe za njeno postavo, koloristiko in način življenja (pri svojem delu v bolnišnici nosi uniformo, se na delo vozi s kolesom, za ven pa se rada elegantneje uredi). Izbrala sem tri outfite, osredotočila pa sem se na to, da je z oblačili ne bi postarala in da bi bili outfiti razgibani (s poudarkom na plastenju, ki je vedno učinkovito pri suhih postavah), saj je to nekaj, česar doslej sama ni znala narediti v svojih kombinacijah. 




Prvi outfit: kavbojke Pepe Jeans, pulover in parka Topshop, balerinke Le Babe, rutka Kenzo




Drugi outfit: legice in obleka Topshop, jakna Pennyblack, čevlji Topshop, ogrlica-ovratnik Freedom by Topshop


 

Tretji outfit: obleka Liu Jo, čevlji Supertrash, zapestnice Dorothy Perkins




Po preobrazbi mi je rekla: »V Emporiumu sem se prepričala, da mi pristajajo tudi oblačila, ki jih do zdaj v trgovini niti pogledala nisem! Tvoji nasveti mi bodo pri bodočih nakupih sigurno odmevali v glavi :-).«


Fotografije: Sanja Martinec.


Podrobnejši članek z razlagami vsakega koraka preobrazbe lahko preberete na Planetu Lepote.

2 komentarja: