sobota, 22. december 2012

Moja nova torba Zelolepo

Moram vam pokazati svojo novo lepotičko. Kaj ni krasna tale moja Zelolepo torba?


Sem prav važna, saj je bila narejena posebej zame po naročilu. Editta je v celoti upoštevala moje želje glede barv in kombinacij materialov, ki sem jih pri njej sama izbrala ob svojem prejšnjem obisku njenega ateljeja in trgovine v Kranju. Sama je dodala nekaj malenkostnih izboljšav in ustvarila torbo, v kateri bom lahko prenašala vse svoje vsakodnevne zadevščine in še kakšen A4 format zraven. Poleg tega, da na torbi dobesedno piše moje ime, saj mi bo šla brez kakršnegakoli ekstra kombiniranja na vsaj tričetrt stvari iz moje omare, sem povsem očarana nad tem, da jo lahko nosim na tri različne načine, in sicer kot poštarsko preko telesa, s krajšimi ročaji, ali za zvečer kot pisemsko, saj so ročaji tudi odstranljivi.





Skratka - fantastična torba iz rok fantastične oblikovalke, če si želite omisliti kvalitetno usnjeno torbo, ki bo nekaj posebnega in ne le še en drag tovarniško izdelan kos, potem veste, kam morate zaviti. V njenem ateljeju bi poleg torb lahko pokupila še vsaj deset različnih stvari, od trenutno tako aktualnih usnjenih paščkastih zapestnic do toaletne torbice, velike denarnice-listnice, obeskov za ključe, šik ovitkov za telefone, pasov, copat itd. Vse naštete stvari so idealna darila za sorodnike, prijatelje ali poslovne partnerje. Editta veliko stvari naredi tudi po naročilu, tako npr. copati za višji nart ali širšo nogo niso problem, enako pa se da po svojih željah izbrati tudi barve usnja za katerikoli izdelek.



Atelje in trgovina Zelolepo je odprt tudi te dni, in sicer v soboto, nedeljo in ponedeljek od 17h do 20h, v teh dneh pa dobite tudi 10% popust na vse izdelke iz trgovine. Če imate torej še kakšne božične nakupe, ki jih morate opraviti, potem veste, kje boste za svoj denar dobili unikatnost, kvaliteto, dober dizajn pa še prijazen Edittin nasmeh za popotnico :).

2 komentarja: