torek, 25. september 2012

Septembrska PL-preobrazba: Maša

V septembrski preobrazbi s Planetom Lepote smo preobrazili Mašo, prikupno modrooko temnolasko, ki so ji poleti lasje na soncu posvetleli in obledeli, predvsem pa si ni predstavljala, kako bi bila videti z malce drugačnim make-upom ter izven svoje uniforme, ki večino časa sestoji (zveni znano? ;)) iz kavbojk in majice. 





Pri Maši sem takoj zaznala, da je odprta za razmišljanje izven okvirov ter da ima kreativno, zabavno plat, ki ne prenese uniformiranosti v obliki kostimov ali belih srajc. Tudi sama je rekla, da mi pusti proste roke glede izbire oblačil za stajlinge, le na to me je opozorila, da nakita dobesedno ne prenese, zato sem se mu izognila v celoti; za razgibanost in tisto piko na 'i' pa sem poskrbela z drugačnimi prijemi. Kar se tiče frizure, sva se s frizerko Anjo iz Mič Stylinga v Kristalni palači strinjali, da Maši najbolj pristajajo temni lasje, ki najbolj laskajo njeni polti ter iz barve njenih oči izvlečejo kar najlepše. Tudi oblika frizure ni bila poseben problem, saj smo ohranili dolžino las ob obveznem striženju konic; ob straneh obraza je frizer Luka dodal nekaj krajših pramenov, ki uokvirijo obraz.



Med oblačili iz Emporiuma sem izbrala pretežno črno rdeč kolorit, saj gre za kombinacijo, ki lepo pristoji Mašinemu barvnemu tipu, enako pa velja tudi za izbrane kontrastne vzorce. Pri njeni postavi sem poudarila dobre stvari in zakrila nekatere manjše slabosti, tako da sem se osredotočila na vizualno krajšanje trupa, daljšanje nog ter zakrivanje zgornjega dela rok. Bila sem pozitivno presenečena, kako hitro je Maša 'posvojila' izbrane outfite, saj se ji je takoj videlo, kako dobro se je počutila v njih, čeprav so bili precej drugačni od njenih siceršnjih oblačil. Čeprav me je opozorila, da neudobnih čevljev ne prenese, se je sama odločila za stajling z visokimi petami, pri zadnjem pa celo sama predlagala, da sva dodali klobuk in s tem outfit naredili še bolj dramatičen, 'francoski'. Vedno je lepo delati z ljudmi, ki so odprti za kaj novega ter se ne bojijo poskusiti tudi česa drugačnega – na tak način mnogi odkrijejo, da se počutijo lepo in dobro tudi v zanje nepričakovanih oblačilih, kar vedno vodi v poživitev ter osvežitev njihovega videza in boljši osebni slog. 


1. outfit: tunika Wallis, legice Dorothy Perkins, torba Dorothy Perkins, pas Pennyblack, čevlji United Nude



2. outfit: krilo DDP, jopa Pennyblack, majica Andy Warhol za Pepe Jeans, torba Diesel, čevlji Café Noir,  hlačne nogavice last stilistke



3. outfit: obleka DDP, pas Dorothy Perkins, torba Dorothy Perkins, čevlji Café Noir, rokavice Mexx, klobuk Stefanel, hlačne nogavice last stilistke

Tudi Maša mi je napisala takole: »Ker se sama v glavnem oblačim v kavbojke in majico, me je zanimalo, kako bi bila videti v čem drugem. Oblekla sem stvari, za katere ne bi niti pomislila, da bi mi lahko pristajale. Ne samo to, v njih sem se počutila odlično. Še enkrat hvala za vse uporabne nasvete  ter širjenje obzorij, kar se tiče miselnosti 'tole pa meni sploh ne bi pasalo'.«  





Vse fotografije: Sanja Martinec.
Daljši članek o preobrazbi na tejle povezavi.

 

2 komentarja: