sreda, 16. april 2014

Zajčkova delavnica v vrtcu

Naš vrtec vedno hvalim zaradi odličnega načina dela in kot sem pred dvema letoma gostovala na simpatični delavnici v sinovi skupini, sem prejšnji teden odšla na obisk še v skupino moje hčerke. Otroci imajo zelo radi, kadar jih v vrtcu obišče kateri izmed staršev, da jim prebere kakšno pravljico, predstavi svoj poklic ali kaj podobnega, na ta način pa se krepi in spodbuja tudi sodelovanje med vrtcem, otroki in starši, kar pripomore k lepim odnosom. In ker sem jaz trenutno prava atrakcija zaradi velikega trebuha ;), oni pa se v tem času ravno pogovarjajo o družini, sem jim prišla prebrat zgodbico o zajčku Matevžu, ki skupaj s svojo starejšo sestro dobi malo sestrico. 


Otroci so mi navdušeno božali trebuh, nato pa smo izdelovali zajčke iz papirnatih krožnikov in papirja. 



Nastali so zelo lepi zajčki, ki se prav lepo vklopijo tudi v tematiko bližajočih se velikonočnih praznikov. Na koncu smo se seveda še malo posladkali z 'zajčjimi' bonboni, mene pa so otroci komaj spustili domov. Prav super smo se imeli!


Vse fotografije: Tina Martinec Selan

1 komentar:

  1. Zakaj pa nisi predstavila svojega dela? punce bi bile navdušene :)

    OdgovoriIzbriši