Kako je potekalo najino delo z Evo? Po uvodnem sestanku z režiserjem in številnih mailih, ko smo si izmenjali ideje za kostume glede na izbrano tematiko točk nastopajočih, sva en teden 'gostovali' v fundusu RTV Slovenija. Gre za dve ogromni hali, napolnjeni z raznovrstnimi oblačili, kostumi, dodatki in rekviziti.
četrtek, 28. maj 2015
Kostumografija za "Improvizijo 2015" ali bil je šov
Za mano je nova in zelo zanimiva izkušnja dela kot
kostumografinja, sodelovala sem namreč pri predstavi Improvizija 2015, ki se je
zgodila v ponedeljek zvečer v Linhartovi dvorani Cankarjevega doma. Improvizija
je nekakšna glasbena parodija na Evrovizijo z močnimi elementi improvizacije
(sodelujejo priznani igralci slovenske improlige). Gre torej za šov, ki
kombinira različne žanre, prav vsak element pa mora biti na svojem mestu. Za
nami je izredno kvaliteten spektakel, v katerem so se povezali super voditelja
(sicer stand-up komika Rok Bohinc in Sašo Stare), močna zasedba odličnih
glasbenikov ter igralci improlige, ki jih zvesti oboževalci in sledilci tega
žanra zagotovo poznate. Režiser in idejni vodja je bil Juš Milčinski, moja
malenkost ter Eva Jakob pa sva skrbeli za garderobo. Ker sem prvič tak šov
spremljala aktivno iz zakulisja, sem videla, kako številna ekipa je potrebna za
to, da se taka predstava postavi na noge. Vsak ima svoje delo, ki ga mora
optimalno opraviti.
Kako je potekalo najino delo z Evo? Po uvodnem sestanku z režiserjem in številnih mailih, ko smo si izmenjali ideje za kostume glede na izbrano tematiko točk nastopajočih, sva en teden 'gostovali' v fundusu RTV Slovenija. Gre za dve ogromni hali, napolnjeni z raznovrstnimi oblačili, kostumi, dodatki in rekviziti.
Kako je potekalo najino delo z Evo? Po uvodnem sestanku z režiserjem in številnih mailih, ko smo si izmenjali ideje za kostume glede na izbrano tematiko točk nastopajočih, sva en teden 'gostovali' v fundusu RTV Slovenija. Gre za dve ogromni hali, napolnjeni z raznovrstnimi oblačili, kostumi, dodatki in rekviziti.
(foto: Tina Martinec Selan)
(foto: Tina Martinec Selan)
Najina naloga je bila za 13 nastopajočih pripraviti cca. 40
kostumov, pri tem pa je bilo treba vzeti v obzir konfekcijsko številko,
tematiko točke, usklajenost z ostalimi člani zasedbe v tej točki ter seveda
želje režiserja in samega nastopajočega. Z vsakim od nastopajočih smo tako
imeli kostumsko probo, kjer smo videli, ali so izbrani kostumi ustrezni, ali
potrebujejo kakšne popravke, dopolnitve oziroma kako se vklopijo v sam nastop.
(foto: Tina Martinec Selan)
Na
dan generalke smo šli v Linhartovi dvorani kompletno skozi vse točke z vsemi
kostumi in rekviziti vred. V garderobi v zakulisju so imeli vsi nastopajoči
vsak svoje mesto na obešalniku, medve pa sva skrbeli za to, da so si (včasih v
rekordnem času in popolnoma premočeni) preoblekli svoje kostume za naslednjo
točko, poskrbeli za pravilne rekvizite (lasulje, klobuki, maske itd.) in za to,
da na obešalnikih ne bi zavladal prevelik nered. Lahko rečem, da je po
minimalnih popravkih na dan nastopa med predstavo vse potekalo gladko in po
načrtih.
(foto: Tina Martinec Selan)
(foto: Tina Martinec Selan)
(foto: Tina Martinec Selan)
(foto: Tina Martinec Selan)
(foto: Tina Martinec Selan)
Lahko rečem, da je bilo kostumografsko delo zame velik izziv, da sem se veliko
naučila in da bi z veseljem spet sodelovala.
Več fotografij s predstave si lahko pogledate na facebook strani Improvizije.
(foto: Tina Martinec Selan)
(foto: Katja Brezovar)
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar